پيريايي استاندار قم با اشاره به اين كه مراكز و موسسات علمي و فرهنگي فعال در قم، كاركرد فرااستاني دارند، لزوم توجه به اين كاركردها در تخصيص منابع و امكانات ستادي را خواستار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، كرمرضا پيريايي در ديدار رئيس و معاونان دانشگاه علوم و معارف قران كريم با تاكيد بر ضرورت تعميق ارتباط و پيوند بين حوزه و دانشگاه، به قرابت موضوعات مطرح شده در اين نشست با اين ضرورت اشاره كرد و گفت: با استفاده از ظرفيت هاي مختلف فرهنگي از جمله رهنمودهاي علما و بزرگان حوزه و كمك هاي مسولان وزارت علوم، سعي خواهيم كرد تا موارد نظري مطرح شده در جلسات با دانشگاهيان استان را كاربردي و اجرايي نماييم.
پيريايي با اشاره به اين كه مراكز و موسسات علمي و فرهنگي فعال در قم، از جمله دانشگاه علوم و معارف قران كريم، كاركرد فرااستاني دارند، لزوم توجه به اين كاركردها در تخصيص منابع و امكانات ستادي را خواستار شد.
وي دانشگاه علوم و معارف قران را تنها دانشگاه تخصصي حوزه علوم قراني كشور با مركزيت قم دانست و گفت: تاسيس اين دانشگاه، توانسته است پاسخگوي بخشي از نيازهاي فراوان در حوزه علوم و معارف قراني باشد.
در اين نشست حجت الاسلام عابدي رئيس دانشگاه علوم و معارف قران ضمن قدرداني از اهتمام جدي استاندار قم نسبت به مباحث فرهنگي استان، گزارشي از فعاليت ها و برنامه هاي اين مركز ارائه كرد./س
برچسب ها: قم ، کارکردها ، مجامع علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.