رئيس هيئت مسلمان لبناني با بيان اينكه اجلاس گفتگوي ملي سوريه در تهران با اجلاس‌هاي گذشته کاملا متفاوت است چرا که اجلاس‌هاي گذشته شکست خورده بودند، گفت: توافقات در اين جلاس نبايد فقط لفظي باشد بلکه بايد توافقي عملي براي پايان خشونت‌ها و خونريزي‌ها در سوريه باشد.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، عبدالناصر جبرئیل رئيس هيئت مسلمان لبناني شركت‌كننده در نشست گفتگوي ملي سوريه گفت: شرکت در اين اجلاس اين اميد را به ما مي‌دهد که نسبت به آينده اميدوار باشيم چرا که همکاران ما به دنبال ايجاد آرامش در سوريه هستند و ما از جمهوري اسلامي ايران و وزير امور خارجه‌اش به خاطر برگزاري اين نشست تشکر مي‌کنيم.

وي ادامه داد: ما شاهد برگزاري اجلاس‌هاي متعددي در گذشته و همچنين اجلاسي در دوحه بوده‌ايم اما اجلاس گفتگوي ملي سوريه با شعار "دموکراسي، آري خشونت نه" با ديگر اجلاس‌ها متفاوت است.

جبرئیل ادامه داد: توافقات در اين جلاس نبايد فقط لفظي باشد بلکه بايد توافقي عملي  براي پايان خشونت‌ها و خونريزي‌ها در سوريه باشد چرا که غرب تنها به دنبال خشونت و نابودي سلاح مقومت در سوريه است.

رئيس هئيت مسلمان لبناني در پايان خاطر نشان کرد: ما از مواضع جمهوري اسلامي ايران به خاطر مواضع و تلاشهايش در حل بحرانهاي منطقه از جمله بحران سوريه قدرداني مي‌كنيم.
انتهاي پيام/
برچسب ها: لبنان ، سوریه ، تهران ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار