مشاور رئيس ‌جمهور مصر در امور سياسي با تمجيد از مقاومت مردم غزه تصريح کرد؛ ملت فلسطين را هرگز نمي توان شکست داد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الخليج امارات، "باکينام الشرقاوي" گفت  زمانيکه در چارچوب يک هيئت رسمي مصري به منظور بالا بردن روحيات برادران فلسطيني به غزه رفتيم، دريافتيم که مقاومت، پايداري و فداکاري سرسخت در  سرزميني به نام غزه وجود دارد. 
باکينام الشرقاوي افزود: عزم و اراده آنها از قدرت مردمي گرفته شده و ما معناي  بزرگ انسانيت   را که بسياري در وجود آن شک و ترديد دارند در آنجا مشاهده کرديم، اين انسانيت در مقابل چشمان ما تجسم يافت  در اطرافمان مردان، جوانان، زنان و کودکاني را ديديم که بر لبانشان لبخند اعتماد به نفس از مساله فلسطين نقش بسته بود و پرچمهاي پيروزي را با چشماني عجيب وغريب همراه با طمانينه بالا برده بودند.
وي تصريح کرد : در غزه با صحنه اي از انسانيت که با احساسات عجين شده است زندگي کردم؛ مادر شهيدي را ديدم که از اندوه گريه مي کرد اما به صبرش افتخار مي ورزيد چرا که پيامش مقاومت، شرف و شهادت ارزشمند بود شرفي که فلسطينيان در اين سرزمين پاک با آن نفس مي کشند.
وي افزود: هيچ گاه جمله يکي از زنان فلسطيني را که درباره احساسات مادران مجاهد صحبت مي کرد فراموش نخواهم کرد . او مي گفت: زندگي بدون مقاومت براي ما مثل مرگ است.
باکينام الشرقاوي مشاور  رئيس ‌جمهور مصر در امور سياسي گفت: اين مردم را هرگز نمي توان شکست داد.
برچسب ها: باکینام ، الشرقاوی ، مصر ، مشاور ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار