معاون اول رئيس‌جمهور رونق بخشي به تجارت را مقدمه‌اي براي پيشرفت و توسعه استان برشمرد و گفت: با برنامه‌ريزي براي راه‌اندازي تجارت سالم، زمينه‌هاي توسعه و پيشرفت فراهم مي‌شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي ظهر امروز(شنبه) در مراسم افتتاح 4500 واحد مسکن مهر بوشهر گفت: يکي از آفتهاي تجارت، تخلف و ايجاد هرج و مرج در روند امور تجاري است که بايد تلاش کنيم تجارت در استان مطابق با برنامه‌ها و سياستگذاري‌هاي دولت انجام شود.

وي خطاب به استاندار بوشهر، خواستار برنامه‌ريزي جهت تحقق تجارت سالم و جذب سرمايه‌گذاري داخلي و خارجي شد و تصريح كرد: تجارت بايد بصورت مشروع و سالم انجام گيرد و از واردات آنچه بدان نياز نداريم و جزو نيازهاي اساسي مردم نيست، بپرهيزيم.

معاون اول رئيس جمهور در ادامه با اشاره به مزيتها و ظرفيتهاي بوشهر خاطرنشان کرد: کشاورزي، دريا و ذخاير نفت و گاز موجود در اين منطقه از جمله موهبتهاي الهي هستند که با فعال‌نمودن آنها مي توان گام بلندي در جهت پيشرفت و توسعه استان برداشت.

وي تصريح کرد: همه امكانات بالقوه و مورد نياز توسعه در اين منطقه نهفته است و فقط كافي است با همدلي و تلاش مسئولين و فعال‌سازي ظرفيتها، زمينه‌هاي رشد و ترقي استان را فراهم نماييم.

رحيمي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سابقه تاريخي چند هزار ساله استان، گفت: وضعيت فعلي استان بوشهر با شکوه و تاريخ کهن اين منطقه همخواني و مطابقت ندارد که بايد چاره اي بينديشيم تا بوشهر به استاني متناسب و مطابق با فرهنگ و تاريخ کهن و باشکوه آن تبديل شود.

معاون اول رئيس‌جمهور در پايان با اشاره به اينکه موانعي بر سر راه دولت وجود دارد، افزود: در برخي موارد موانعي که در داخل کشور براي دولت ايجاد شده، سخت‌تر از تحريم دشمنان بوده، اما دولت مصمم است اين موانع را پشت سر گذاشته و به هدف نهايي که رفاه مردم و دور زدن تحريم هاست، نائل شود.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: رحیمی ، بوشهر ، تجارت ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار