معاون اول رئيس‌جمهور با تاكيد بر توجه ويژه دولت به بوشهر گفت: در سه سفر استاني گذشته مصوبات و اعتبارات مناسبي اختصاص يافته و بودجه عمراني اين استان در جايگاه پنجم در سطح کشور قرار دارد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري محمدرضا رحيمي صبح امروز(شنبه) در بدو ورود به فرودگاه بوشهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: در اين سفر، بيمارستان 200 تختخوابي بوشهر ، 4500 واحد مسکوني مهر و سه پروژه راه روستايي و شهري مجموعاً با اعتباري بالغ بر 265 ميليارد تومان به بهره برداري مي‌رسد.

معاون اول رئيس‌جمهور بوشهر را يکي از استانهاي ويژه با سابقه تاريخي و تمدني 5 هزار ساله برشمرد و افزود: برجستگي استان در طول تاريخ براي ملت ايران روشن است و مورد توجه دولت قرار دارد.

رحيمي خاطرنشان کرد: در طول هفت سال گذشته، پنج برابر برنامه توسعه در بوشهر سرمايه‌گذاري شده و پنجمين بودجه عمراني کشور به اين استان اختصاص يافته است.

معاون اول رئيس‌جمهور در ادامه با اشاره به مزيتهاي همجواري با دريا، منابع سرشار نفت و گاز و شيلات بوشهر، افزود: دولت همه تلاش خود را در سه سفر گذشته به کار برده و مصوبات و اعتبارات مناسبي بمنظور بهره‌برداري بهينه از اين مواهب به استان اختصاص داده است.

رحيمي تاكيد كرد: در اين سفر نيز تلاش مي‌کنيم مشکلات و موانع را از پيش رو برداشته و در جهت پيشرفت استان بکوشيم.

گفتني است رحيمي بمنظور افتتاح چندين پروژه عمراني ساعتي پيش وارد بوشهر شد.

بر اساس اين گزارش معاون اول رئيس‌جمهور را در اين سفر وزراي بهداشت،درمان و آموزش پزشکي و راه و شهرسازي همراهي مي‌کنند.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار