سومین دوره مسابقات رباتیک جام امیرکبیر با معرفی برترین رباتهای این دوره از مسابقات و مقام های اول تا سوم به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران دکتر رضا صفابخش رئیس سومین دوره از مسابقات رباتیک دانشگاه امیر کبیر با ارائه گزارشی از این دوره گفت: 12 رشته در این دوره با یکدیگر به رقابت پرداختند، که در این مسابقات 10مقام نخست، 2 مقام دومی و 4 مقام سومی به دست آمد.

وی افزود: همچنین 7 رشته در بخش مسابقات هوش مصنوعی برای نخستین بار شرکت داشتند که در این بخش نیز 1 مقام نخست و 2 مقام دومی و 3 مقام سومی به دست آمد.

صفابخش درباره کیفیت تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات افزود: در لیگ ربات‌های مین‌یاب شاهد پیشرفت خوبی نسبت به دوره‌های قبل بودیم، به طوری که این بخش بیشترین توجه را به خود جلب کرد.

 رئیس سومین دوره از مسابقات رباتیک دانشگاه امیر کبیر ادامه داد: ربات‌های امدادگر، زیردریایی و پزشکی نیز برترین‌های ربات‌های این مسابقات بودند.

وی یاد آور شد: همچنین در بخش هوش مصنوعی شاخص‌ترین کار به ربات کشف تقلب‌های بانکی اختصاص پیدا کرد و در لیگ انسان‌نما نیز کشور آلمان حائز رتبه نخست شد./ع2

 

برچسب ها: رباتیک ، مسابقه ، دانشگاه ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار