سرمربی تیم هندبال بانوان هیئت فیروز آباد گفت: بازیکن کافی در تیم نداریم و با نفرات اندک در دیدار ها حضور پیدا می کنیم.

محبوبه عباسی سرمربی تیم هندبال هیئت فیروزآباد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دومین حضور خود را در سوپر لیگ بانوان تجربه می کنیم متاسفانه شرایط خوبی در تیم حاکم است به اندازه کافی بازیکن نداریم و با تعداد اندک به دیدار حریفان می رویم.

وی تصریح کرد: هم اکنون در حدود 10 بازیکن در اختیار تیم هستند و میانگین سنین آنها از 17 سال به بالاست و تیم بسیار جوانی را در مسابقات لیگ داریم.

عباسی در ادامه گفت: اسپانسر  مالی نداریم که از ما حمایت کند فقط اداره کل تربیت بدنی استان گفته اند که چند مسابقه را ساپورت خواهند کرد، البته مسئولان باشگاه به دنبال اسپانسر هستند که امیدوارم این امر هر چه سریعتر محقق شود.

وی گفت: تیم ما سال گذشته عنوان پنجمی را در مسابقات سوپر لیگ به خود اختصاص داد اما در سال جاری وضعیت چندان مطلوب نیست و به احتمال زیاد در فصل اول مقام خوبی نیاوریم.

عباسی اشاره کرد: در 4 دیداری که تا کنون در مسابقات سوپر لیگ انجام داده ایم يک مساوی مقابل شهرداری تبریز به دست آورده ایم و 3 باخت مقابل تیم های ذوب آهن اصفهان ثامن الحجج سبزوار و نفت و گار گچساران داشته ایم.

وی عنوان کرد: در چند دیدار برگزار شده سوپر لیگ داوری ها اشتباهات فاحشی داشته است و در امتیاز گیری ما هم تاثیر گذاشته است و به فدراسیون هم گفته ایم.

عباسی گفت: با توجه به شرایط موجود احتمال دارد از تیم بروم و درخواست خود را به باشگاه اعلام کرده ام و منتظر جواب آن هستم در تیمی که بازیکن کافی ندارد، اسپانسری حمایت نمی کند و از همه مهم تر سرپرست ثابت نداریم چه کار می شود کرد؟!

وی اضافه کرد: از سال 75 هندبال حرفه ای خود را شروع کرده ام. در ابتدا عضو تیم ملی نوجوانان بوده و هم اکنون نیز عضو تیم ملی بزرگسالان هستم که به دلیل مصدومیت نمی توانم همراه بانوان ملی پوش باشم.

عباسی در پایان خاطر نشان کرد: تنها درخواستی که از مسئولین امر دارم این است که این تیم را دریابند و از آنها حمایت کنند واقعاً حیف است با این همه استعداد و قابلیت تیم چنین وضعیتی داشته باشد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار