پايگاه خبري امريکن دريمز، با اشاره به اينکه باراک اوباما در جريان انتخابات رياست جمهوري 2012 آمريکا در بيش از صد حوزه اخذ راي 99 درصد آراء را به خود اختصاص داده، از آن به عنوان سندي بر وجود تقلب در اين انتخابات، ياد کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري امريکن دريمز، اين پايگاه در گزارشي به قلم "کريستين فوريومز" نوشته است؛ باراک اوباما در بيش از صد حوزه اخذ راي در منطقه "کوياهوگا کانتي" در ايالت اوهايو، بيش از 99 درصد راي کسب کرده است.
در حقيقت، حوزه هاي راي گيري فراواني بودنند که ميت رامني در آنها دقيقا "صفر درصد" راي به دست آورد. اين اتفاق چطور در جهان رخ مي دهد؟
حتي ديکتاتورهاي جهان سوم هم 99 درصد راي کسب نمي کنند. در کل، ميت رامني در راي گيري منطقه "کوياهوگا کانتي" 30.12 درصد راي به دست آورد، حتي حوزه هايي هم در اين منطقه بود که ميت رامني در آنها به پيروزي رسيد.
آنچه که ما در بيشتر حوزه هاي راي گيري اين منطقه ديديم، اين بود که به هر دو نامزد آراي فراواني داده شد، اما برتري قطعي از آن اوباما بود. اما به هرحال، نتايج بيش از صد حوزه اخذ راي را مي توان "عجيب" توصيف کرد.
بله، ما هميشه مي دانيم که مناطق شهري به سوي اوباما اقبال زيادي دارند، اما آيا واقعا باور مي کنيم که اوباما در اين مناطق بيشتر از 99 درصد راي کسب کرده باشد؟
در بيش از 50 حوزه اخذ راي مختلف، رامني 2 راي يا کمتر کسب کرد. با در نظر گرفتن اينکه ايالت اوهايو چقدر براي انتخابات ملي مهم است، چنين نتايج غير محتملي توجه ديگران را به اين مسئله جلب مي کند.
آيا ما به مدرکي دال بر تقلب انتخاباتي نگاه مي کنيم؟
شايد اگر فقط در يک يا دو حوزه اخذ راي اوباما بيش از 99 درصد آراء را به دست مي آورد، مي توانستيم اين نتايج را "ناهنجاري آماري" تقلي کرده و از آن چشم پوشي کنيم.
اما اين مسئله در بيش از صد حوزه مهمترين ايالت مردو اين کشور (آمريکا) رخ داده است.
شايد براي اين اعداد و ارقام توجيه منطقي وجود داشته باشد، اگر اينطور است، واقعا مايم آنها را بشنوم.
آنچه که اين مسئله را حتي هشدار آميزتر مي کند، گزارش هايي در مورد مشکلات ماشين هاي اخذ راي در ساعات اوليه راي گيري در ايالت اوهايو است.
گزارش مي شود که برخي از راي دهندگان ادعا مي کنند، آنها سعي داشتند به رامني راي بدهند، اما ماشين راي گيري راي آنها را براي اوباما محاسبه مي کرد.
يوآن استيونس يکي از راي دهندگان اين ايالت، مي گويد؛
من نمي دانم آيا براي کس ديگري هم اين اتفاق افتاد يا نه، اما در همه اين سالهاي راي گيري اين اولين باري است که چنين اتفاقي براي من رخ داده است.
استيونس مي گويد؛ بعد از سه بار راي دادن، دستگاه راي او را براي رامني قبول کرد.
وي توضيح داد؛ بار اول بر روي نام رامني اشاره کرده، اما دستگاه اوباما را علامت زد، بنابراين يکبار ديگر روي نام رامني اشاره کرد، بازهم دستگاه نام اوباما را علامت زد. اين مسئله سه بار اتفاق افتاد.
وي افزود: شايد شما يکبار اشتباه کنيد، سه بار که اشتباه نمي کنيد؟!
در اين گزارش نويسنده اعداد و ارقامي را از حوزه هاي مختلف راي گيري در ايالت اوهايو گردآوري کرده که اختلاف آراء اوباما و رامني را نشان مي دهد.
نويسنده در مورد اين اعداد و ارقام، مي گويد؛ اعدادي را که قرار است مشاهده کنيد، بسيار "دراماتيک" است. اين اعداد و ارقام از وب سايت هيئت انتخابات "کوياهوگا کانتي" گرفته شده است.
فوريومز مي گويد؛ من اتهام نمي زنم که تقلب واقعا اتفاق افتاده، چيزي که مي گويم اين است که اين ارقام بسيار بسيار عجيب است و يک نفر بايد سوالاتي در اين خصوص بپرسد.
در ادامه اين گزارش؛ فهرستي از نتايج آراء در حوزه هاي اخذ راي منطقه "کويا هوگا کانتي" ارائه شده است.
در بخش اول، اسامي حوزه هايي آمده است که ميت رامني حتي يک راي هم در آنها کسب نکرده، ولي اوباما بين 70 تا 483 راي به دست آورده است.
در پايان اين فهرست اين سوال مطرح شده که ايا ما بايد واقعا قبول کنيم که در اين حوزه ها حتي يک نفر هم وجود نداشته که بخواهد به رامني راي بدهد؟
در بخش دوم، فهرست حوزه هايي ذکر شده که رامني در آنها دقيقا "يک راي" کسب کرده است، در حاليکه آراي اوباما بين 148 تا 548 راي بوده است.
پس از آمار بخش دوم، اين سوال مطرح شده که آيا اين اعداد و ارقام باورکردني است؟
در بخش سوم، فهرست حوزه هايي آمده است که رامني در آنجا فقط دو راي کسب کرده است، اما آراء اوباما بين 293 تا 632 راي بود.
در ادامه عنوان شده، اين اعداد و ارقام حتي وقتي آنها را با کل نتايج بقيه منطقه "کوياهوگا" مقايسه مي کنيم، حتي عجيب تر است.
نتايج بيشتر حوزه هاي راي گيري بسيار شبيه همان چيزي است که شما از يک انتخابات رقابتي ملي انتظار داريد، اما نتايج بيش از صد حوزه راي گيري به طرز باورنکردني شک برانگيز است.
در ادامه اين گزارش به حوزه هايي اشاره شده که ميت رامني در آنها بين 3 تا 6 راي آورده است، اما آراء اوباما از 341 راي تا 781 راي متغير است.
نويسنده اين گزارش، بار ديگر گفته است؛ شايد براي همه اين موارد توجيه منطقي وجود داشته باشد، اما براي من واقعا سخت است که باور کنم يک نامزد انتخابات رياست جمهوري در بيش از صد حوزه راي گيري يکي از مهمترين مناطق رقابتي ترين ايالت هاي مردد، بيش از 99 درصد راي کسب کرده باشد.
متاسفانه ممکن است ما از حقيقت اين نتايج انتخاباتي هرگز چيزي ندانيم. فقط به ما گفته مي شود که به راي گيري الکترونيکي (دستگاه شمارش آراء) اعتماد کنيد و ما فقط مي توانيم به نتايجي که اين دستگاه ها به ما مي دهند، اعتماد کنيم.
اين نويسنده مي افزايد؛ من نمي دانم حقيقت چيست، اما هرجا که "دودي باشد، آتشي وجود دارد".
 راي دهندگان دهها هزار مورد از مشکلاتر اي دهي در روز انتخابات را گزارش کردند و اگر اين شکايات اکنون که انتخابات به پايان رسيده ناديده گرفته شود، رسوايي آشکاري خواهد بود.
فارغ از اينکه چه کسي برده و چه کسي باخته، مشروعيت انتخابات ما اهميت دارد.
اگر ما نتوانيم به صندوق راي هم اعتماد کنيم، پس چه چيزي برايمان باقي مي ماند (که به آن اعتماد کنيم)؟
نويسنده در پايان ابراز اميدواري کرده که مقامات ايالت اوهايو و ديگر ايالات مردد در مورد برخي "بي قانوني هاي" گزارش شده، تحقيقات لازم را به عمل آورند.
ميليون ها آمريکايي اين مسئله را زير نظر دارند و اگر همه اين موارد ناديده گرفته شود، مردم اعتماد خود به اين ماشين هاي راي گيري را از دست خواهند داد.
پس از پايان اين گزارش، خوانندگان نظرات خود را در خصوص مسئله تقلب مطرح شده، بيان کرده اند.
يکي از خوانندگان گفته است؛ "حقيقت، خيانت در امپراطوري دروغ ها است".
خواننده ديگري خواستار ورود دادستان کل ايالت اوهايو به موضوع است.
وي مي گويد؛ فکر مي کنم اگر اين مسئله در بيش از يک ايالت باشد، پليس اف بي آي هم بايد داخل شود.
خواننده ديگري نيز گفته است؛ توجيه ساده اين است که اين کشور به لحاظ اخلاقي ورشکسته شده و بهاي فساد "سرنگوني" است.
خواننده ديگري اين مسئله را باد انتخابات درون حزبي حزب جمهوري خواه مقايسه کرده و گفته است؛ آيا در انتخاب بين رامني و ران پال، ايالت به ايالت در سراسر ايالات متحده آمريکا اين اتفاق رخ نداده است؟
خواننده ديگر، آن را باورنکردني توصيف کرده است، همچنين دو خواننده ديگر اوباما را "ضد مسيح" توصيف کرده اند.
يکي از آنها گفته؛ اگر قبلا در مورد اين موضوع ترديدي وجود داشت، اکنون هيچ شکي در آن نيست، اوباما ضد مسيح است. خواننده ديگر همه چيز را مشکوک توصيف کرده است.

برچسب ها: اوباما ، تقلب ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار