سریال "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" ویژه محرم کاری از گروه فیلم و سریال شبکه تهران از روز 28 آبان یکشنبه ساعت 19 بر روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران؛ اپیزود "دروغ" به کارگردانی محسن یوسفی اولین اپیزود این مجموعه است که  روز یکشنبه 28 آبان ساعت 19 نمایش داده می شود.
اپیزود "جبران" به کارگردانی حسین فلاح روز سه شنبه 30 آبان ماه ساعت 19 و اپیزود نظر کرده به کارگردانی امیر مسعود آقابابائیان برای روز پنج شنبه 2 آذر ماه در نظر گرفته شده است.
بنابراین گزارش؛ خلاصه این داستان  درباره شخصیتی به نام "محمود" است که او یک وکیل درستکار و صادقی است که راز مهمی را از خانواده‌اش سال‌ها مخفی کرده است. او درگیر یک پرونده‌ی قضایی می‌شود که موکل‌اش مقصر یک قتل است. گروه حامی موکل از "محمود" می‌خواهند که روند دفاعیات خود را غیرعادلانه پیش ببرد ولی او نمی‌پذیرد، ولی آن گروه می‌گویند که رازش را می‌دانند و تهدید به برملا کردن راز او در نزد خانواده‌اش می‌کنند. محمود در دو راهی و تردید قرار می‌گیرد و ...

لازم به ذكر است؛ محمد عمرانی. بیتا خردمند. علی امامی بازیگران این اپیزود هستند.
همچنين؛ سایر عوامل ساخت این اپیزود عبارتند از مدیر "احمد گودرزی" تصویربرداری، "روح‌الله هاشمی" تدوینگر، "حسن صداقت" مدیر تولید، "محمد درگاهی" صداگذار، طراح صحنه و" سمیرا شجاعی" لباس،"خاطره خاشعی" طراح گریم.
گفتني است؛ سریال "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" ویژه محرم همزمان با دهه اول محرم روزهای فرد ساعت 19 و سریال "دختران حوا" کاری از گروه اجتماعی روز های زوج ساعت 23 بر روی آنتن می رود./ص
برچسب ها: اپیزود ، محرم ، فیلم ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
ليلا دبيب
۱۳:۳۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۱
داستانهاي انتخاب شده خيلي نزديك به واقعيت است و از آقاي تحويليان ممنونيم. و ضمنا تصويربرداريهاي آقاي گودرزي نيز عالي است.
آخرین اخبار