رئيس سازمان بسيج مستضعفين، برچيدن 86 پايگاه نظامي آمريکا از کشورهاي جهان، انحلال سازمان سيا، اعلام رسمي عدم حمايت از اسرائيل، باز گرداندن پول‌ و دارايي‌هاي ايران و عذرخواهي دولت آمريکا از ايران به دليل اعطاي پناهندگي به منافقين و خانواده‌هاي سلطنتي را از جمله شرايط لازم براي ايجاد رابطه بين ايران و آمريکا دانست.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در نشست خبري با اصحاب رسانه درباره عدم انتشار خبر دور کردن پهپاد آمريکايي از حريم هوايي ايران توسط نيروهاي مسلح اظهار داشت: لزومي ندارد همه اخبار نيروهاي مسلح کشورمان منتشر شود.

وي افزود: دور کردن پهپاد آمريکايي از حريم هوايي کشورمان نشان از قابليت‌هاي دفاعي کشورمان است.

نقدي درباره هدف آمريکا از ارسال اين پهپاد به حريم هوايي کشورمان تصريح کرد: رسانه‌هاي جمعي بايد اين موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند که حضور آمريکا در منطقه براي به دست آوردن منابع است، از اين رو به طور حتم فرستادن اين پهپاد نيز با اين هدف دنبال شده است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به فعاليت‌هاي ارتش سايبري بسيج اظهار داشت: اين سازمان در حال حاضر در ساختاري مناسب فعاليت‌هاي خود را دنبال مي‌کند.

نقدي با تکذيب شايعه حضورش در انتخابات رياست جمهوري آينده تصريح کرد: خدمتگزاري به بسيج را با هيچ سمتي عوض نمي‌کنم از اين رو به طور صد درصد اين خبر را تکذيب مي‌کنم.

وي افزود: فکر مي‌کنم اين شايعه از سوي طيفي مطرح شده است تا بسيج را بايکوت خبري کنند.

نقدي درباره نظر بسيج در برقراري روابط ميان و آمريکا گفت: بارها تاکيد کردم که بسيج در اين موضوع پيرو راه و انديشه امام(ره) است و بر اين موضوع تاکيد دارد که اگر آمريکا آدم شود يعني دست از حمايت از اسرائيل بردارد و به منطقه خليج فارس دست درازي نکند امکان برقراري رابطه با اين کشور وجود دارد.

وي برچيدن 86 پايگاه نظامي آمريکا از کشورهاي جهان، انحلال سازمان سيا، اعلام رسمي عدم حمايت از اسرائيل، بازگرداندن پول‌ و دارايي‌هاي ايران و عذرخواهي دولت آمريکا از ايران به دليل اعطاي پناهندگي به منافقين و خانواده‌هاي سلطنتي را از جمله شرايط لازم براي ايجاد رابطه بين ايران و آمريکا دانست.

نقدي درباره عملکرد بسيج در حوزه امر به معروف و نهي از منکر گفت: اعتقاد داريم که در اين حوزه کار بايد به صورت مردمي صورت گيرد تا موفقيت حاصل شود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين اظهار داشت: اگر همه مردم و مسئولين با نگاهي صميمانه در مقوله امر به معروف و نهي از منکر وارد عمل شوند به طور حتم اين فرآيند به خوبي طي خواهد شد.

وي درباره وجود انواع مختلف پهپاد در جمهوري اسلامي ايران گفت: با اطلاعات دقيقي که در اختيار دارم به طور قاطع مي‌توان گفت جمهوري اسلامي ايران به واسطه تحريم‌هاي دشمنان توانسته است در بخش‌هاي مختلف از جمله بخش دفاعي به شکوفايي دست پيدا کند، از اين رو وجود انواع پهپاد در ايران قابل انکار نيست.

نقدي تصريح کرد: در شرايط فعلي در منطقه آسيا وجود هيچ‌گونه خطر جنگي احساس نمي‌شود، زيرا يک کشور بايد با ظرفيت‌هاي مختلف جنگ را شروع کند که اين موضوع در شرايط فعلي احساس نمي‌شود و تنها کشوري که خواهان جنگ است آمريکاست که بعيد است اين اتفاق بيفتد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به در پيش بودن انتخابات رياست جمهوري و جنگ نرمي که دشمن در پيش گرفته است، اظهار داشت: علي‌رغم تبليغات دشمنان جمهوري اسلامي ايران بر وجود فتنه جديد، ملت هوشيار ايران اجازه نخواهند داد تجربه تلخ ديگري در کشور رخ دهد و هر نوع فتنه‌اي را در نطفه خفه خواهند کرد.

نقدي درباره فعاليت گردان امام علي(ع) تصريح کرد: گردان‌هاي عاشورا و بيت‌المقدس مربوط به بسيج مستضعفين است، لذا فعاليت‌هاي صورت گرفته در گردان امام علي(ع) در حوزه کاري اين تشکل نيست و تنها نيروهايي از بسيج در اين گردان‌ها حضور دارند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين درباره برگزاري کنگره 7 هزار نفري شهداي زن گفت: با توجه به نقشي که زنان ما در انقلاب اسلامي و هشت سال جنگ تحميلي داشته‌اند لذا بسيج لازم دانست که با برگزاري اين همايش، در راستاي پاسداشت ايثار و فداکاري زنان وارد عمل شود.

نقدي درباره شکل گيري بسيج رسانه افزود: اين تشکل با توجه به اهداف، ساختار و دکترين خاص شکل گرفته است و آقاي عاطفي به عنوان مسئول آن انتخاب شدند که فعاليت‌هاي متنوعي را تاکنون دنبال کردند؛ از اين رو مي‌توان به بيانيه بسيج رسانه در راستاي هتک حرمت به پيامبر اشاره کرد.

نقدي درباره حادثه راهيان نور که منجر به کشته شدن 26 دانش آموز دختر شد گفت: ما انتظار داريم رسانه‌ها در اين راستا با هوشياري وارد شوند و اجازه ندهند که دشمنان جمهوري اسلامي ايران از  اين موضوع سوء استفاده کنند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين درباره برنامه‌هاي اين سازمان در راستاي اقتصاد مقاومتي خاطرنشان کرد: بسيج در اين مقوله بر اين موضوع تاکيد دارد که اقتصاد مقاومتي بايد فرهنگ‌سازي شده و به بخش توليد ملي توجه ويژه‌اي شود.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: آمریکا ، بسیج ، پهپاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی2
۱۵:۲۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۱
ما امریکا که سهل است ما اسراییل انگلیس کاندا و همه ی دشمنان اسلام را رازیرپاله می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
بسيجي
۱۹:۵۶ ۲۱ آبان ۱۳۹۱
ما آمريكا را زير پا له خواهيم كرد ...
مرگ بر آمريكا ...
آخرین اخبار