سردار احمدی‌مقدم با بیان اینکه امنیت در مرزهای استان کرمانشاه حاکم است، گفت: در این استان از اول سال تاکنون هیچ‌ گونه حادثه تروریستی رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

صبح امروزسردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نیروی انتظامی استان کرمانشاه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی اظهار کرد:قدرت کشف توسط نیروی انتظامی در استان کرمانشاه رشد قابل توجهی داشته است‌.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه استان کرمانشاه در همه شاخص‌های انتظامی رشد داشته است،گفت: آموزش، ایجاد ساختارهای جدید انضباطی، امنیت و... از جمله این شاخص‌ها است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه بر مرزها کنترل مناسب وجود دارد و امنیت در مرزهای استان حاکم است، افزود: در استان کرمانشاه از اول سال تاکنون هیچ‌گونه حوادث تروریستی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه سال 91 به عنوان یکی از امن‌ترین سال‌ها شناخته شده است، گفت: بر اساس آمارها کم‌ترین حوادث ناامنی و تروریستی در این شش ماهه رخ داده است.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه تمامی جرایم خشن، تروریستی، امنیتی و خشن از جمله قتل، سرقت مسلحانه، شرارت، آدم‌ربایی و ... کاهش‌های قابل‌توجهی داشته است گفت: این در حالی است که برابر نظرسنجی مراکز دانشگاهی در همه استان‌ها احساس امنیت افزایش یافته و حتی در برخی مناطق که قبلا ناامن بوده‌اند، این نسبت دو چندان بوده است.

وی با اشاره به عملکرد مثبت نیروی انتظامی در سراسر کشور خاطرنشان کرد: در کشور شاهد کاهش جرائم هستیم‌./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.