پاسخگویی به شبهات مهم ترین وظیفه نخبگان و روشنفکران دینی کشور است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان؛معاون اول قوه قضاییه و دادستان ویژه روحانیت در جمع مبلغان دینی حوزه علمیه مکتب الزهرا گرگان با بیان این که امروز فضای شبهه افکنی به دلیل توسعه ارتباطات در جامعه حکمفرماست از روشنفکران حوزه و دانشگاه خواست با تمام توان به این شبهات پاسخ دهند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری کشور ما به چهره های خاضع ، متدین ، دلداده به خدا ، انقلاب و ولایت مدار نیاز دارد از حوزه های علمیه خواست: دانش آموختگان خود را از لحاظ فکر ، ایده و اندیشه به دانش و علم روز مجهز کنند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم جامعه اطراف خود را بیش از پیش بشناسیم و جوانان را نسبت به شبهاتی که دشمنان ایجاد می کنند ، آماده کنیم.

وی به صفوف به هم پیوسته دشمنان در برابر اسلام اشاره کرد و گفت : امروز دشمنان با وجود همه اختلافاتی که دارند در یک صف برای از بین بردن اسلام هم پیمان شده اند.

وی با بیان این که جریان اسلام خواهی مردم منطقه ، حاصل انقلاب اسلامی مردم ایران است گفت: مستکبران جهان همان گونه که برای نابودی انقلاب ما توطئه کردند در حال دسیسه چینی برای منحرف کردن جریان اسلام خواهی منطقه هستند.

وی تصریح کرد : ما به برکت امام و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردمی توانسته ایم در برابر توطئه های دشمنان بایستیم به گونه ای که بعد از 30 سال عزت ، اقتدار و افتخار خود را همچنان حفظ کرده ایم.

در این نشست بانوان طلبه و مبلغان دینی مکتب الزهرای گرگان حضور داشتند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.