صدرو انواع بارنامه ها در این استان به صورت اینترنتی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ،مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان با بیان این مطلب گفت : درراستای سیاستهای گسترش دولت الكترونیك تمامی شركتهای حمل و نقل كالا در این استان دارای خط اینترنت پرسرعت شدند.

رحمتی افزود: باتوجه به نیازشركتهای حمل و نقل كالا به استفاده از فناوری نوین و پیشرفته در امر جابجایی كالا و خدمات مربوط به آن و صدور بارنامه و ثبت اطلاعات حمل هرنوع كالایی در سامانه رایانه ای و قابلیت نظارت و كنترل امور جابجایی كالاها تمامی شركتهای فعال در امر حمل و نقل كالا در استان زنجان ملزم به استفاده از اینترنت پرسرعت شدند.

وی تصریح کرد: شركتهای فعال در زمینه حمل و نقل ضمن عقد قرارداد با شركتهای ارایه دهنده خدمات اینترنتی فعالیتهای خود رااز طریق سیستم الكترونیكی پیگیری می كنند.

مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان خاطر نشان کرد: این شركتها با اتصال به اینترنت و سامانه الكترونیكی علاوه بر یكپارچگی و بهره مندی از اطلاعات مورد نیاز در كوتاهترین زمان امكان استفاده از درگاه ملی بار را نیز دارند.

رحمتی برخورداری از شبكه های الكترونیكی و اینترنت پرسرعت و صدور بارنامه برخط تسریع در امور حمل و نقل كالا و جلوگیری از خطاها و اشتباهات رااز دیگر مزایای این سیستم برشمرد./ب



برچسب ها: صدور ، بارنامه ، اینترنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.