مدیر عامل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما هم مثل گردان وکیل گرفتیم و قرار است 28 آبان جلسه رسیدگی به شکایت این دروازه بان از تیم ما در کمیته انضباطی برگزار شده و بر اساس قانون حکم قطعی صادر شود.

خسرو ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:ما تا الان طبق قرار دادها عمل کردیم و مطالبات بازیکنان جدا شده و جدید رابر اساس زمان به آنها داده ایم و این امر نشان  می دهد که ما خطایی مرتکب نشدیم .

مدیر عامل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره عدم کسب پروانه حرفه ای به باشگاه های بدهکار سال 2013 گفت: ما تا الان نسبت به دیگر تیم های لیگ برتر در پرداخت مطالبات بازیکنان بهتر عمل کردیم و همه آنها 20 درصد از مبلغ قرار داد شان را  دریافت کردند که مابقی هم کم کم به بازیکنان خواهیم داد  من واعضای هیات مدیره تمام سعی مان را می کنیم که تا قبل از سال 2013 تمام مبلغ قرار داد بازیکنان سابق تیم را پرداخت کنیم تا در کسب پروانه حرفه ای به مشکل برنخوریم.

مدیر عامل ذوب آهن در خصوص جلسه هم اندیشی مدیران فوتبال درباره جام حذفی گفت: در آن جلسه اکثریت مدیران فوتبال موافق برگزاری جام حذفی بودند و به خاطر اینکه زمان از دست نرود در همان جلسه مسئولان قرعه کشی هم انجام دادند.

وی درباره قرعه صورت گرفته برای تیم فوتبال ذوب آهن بیان کرد:  به هر حال قرعه مناسبی نصیب تیم ما شد حفاری ملی اهواز  تیم لیگ یکی است اما بازیکنان این تیم را دست کم بگیرند چرا که آنها با تمام توان وانگیزه مقابل ما قرار می گیرند و به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند.
 
ابراهيمي بیان کرد: به طور حتم فرهاد کاظمی سرمربی تیم هم تفکراتش را متمرکز بازیهای حذفی خواهد کرد که تا حداقل در لیگ دوازدهم مدعی کسب یک جام باشیم.

وی درباره وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن در آستانه هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: تیم ما بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط کادر فنی در تعطیلات لیگ برتر سه بازی تدارکاتی با تیم های لیگ برتری انجام داد و فرهاد کاظمی نقاط ضعف تیم را در این سه بازی شناسایی کرد و تا قبل از بازیهای هفته پانزدهم تمرینات ویژه ای را برای بهبود و وضعیت تیم در نظر خواهد گرفت.
 
مديرعامل تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد جذب بازیکنان جدید گفت:  بازیکنان خارجی قرار دادشان را با دلار منعقد کنند و در حال حاضر با توجه به نوسانات ارز جذب این بازیکنان برای تیم ما مقرون به صرفه نیست به خاطر همین ما به دنبال جذب بازیکنان شاغل در لیگ برتر هستیم .

ابراهيمي گفت: مذاکرتی با محسن بیاتی نیا داشتیم که اگر با این بازیکن به توافق نهایی برسیم از نیم فصل دوم وی تیم ذوب آهن را در ادامه رقابت ها همراهی خواهد کرد.
 
وی درباره عملکرد فرهاد کاظمی در ذوب آهن بیان کرد :  کاظمی تا الان  عملکرد خوبی داشته به نظرم این مربی  با شناخت بیشتر از قابلیت بازیکنان می تواند جایگاه تیم را ارتقا دهد.
 
گفتنی است:  تیم فوتبال ذوب آهن تا پایان هفته چهاردهم با 12 امتیاز در رده شانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد./مح
برچسب ها: خسرو ، ابراهیمی ، جدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار