فيلم سينمايي "پنهان" به دليل نبود داستان و درون مايه در جذب مخاطب ناتوان مانده است.

مجتبي اردشيري منتقد سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: "پنهان" فيلمي است كه براي تعريف يك داستان اپيزوديك تلاش مي كند اما در اين راه موفق نمي شود.
وي افزود: بزرگترين مشكل "پنهان" به نبود داستان در اين فيلم است داستان در حد يك روايت ساده و پيش و پا افتاده نيز به چشم نمي‌آيد.
اردشيري با اشاره به شخصيت هاي اين فيلم گفت: شخصيت ها در اين فيلم از ابتدا تا انتهاي قصه در همان نقطه ابتدايي داستان باقي مانده اند و مخاطب را به نتيجه گيري نمي رسانند.
اين منتقد سينما داستان اين فيلم كه برخلاف نامش پيش مي‌رود، گفت: داستان فيلم "پنهان" موضوع محور نيست اما براي سرگرم شدن مي‌توان ساعاتي به تماشاي اين فيلم نشست چه فيلم توانايي فراهم كردن اوقات سرگرم كننده خوب را براي مخاطب نداشته است ولي فيلم خواهان دنبال كردن هدف هاي بسياري است.
وي تصريح كرد: فيلم نامه فيلم "پنهان" خالي از هر گونه داستاني است كه نمي‌تواند در نهايت فيلم موفقي باشد.
اردشيري به فروش اين فيلم اشاره كرد و گفت: فروش "پنهان" به خاطر حضور بازيگران آن است و بايد قبول كرد كه "پنهان" داستاني اپيزوديك را روايت مي كند.
اين منقد همچنين به كارگردان اين فيلم اشاره كرد و گفت: بايد قبول كرد كه رحماني آثار بسيار متفاوتي را در كارنامه كاري خود رقم زده است كه در آن ها بي تجربگي از خود نشان نداده است "پنهان" داستاني اپيزوديك و روشنفكرانه از يك زندگي ملودرام ايراني است كه حساسيت بيش از حد كارگردان آن باعث شده تا اين روشنفكري گل درشت به چشم آيد در صورتي كه زندگي جريان بسيار عادي تر از اين قصه كه فيلم "پنهان" به تصوير كشيده است./ي2
برچسب ها: اردشیری ، منتقد ، پنهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار