اف بی آی دوشنبه شب منزل "پائولا برادول"، زنی که با دیوید پترائوس، رئیس سابق سيا رابطه داشته است را دو ساعت بازرسي کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بي بي سي، سخنگوی اف بی آی این خبر را تایید کرد و گفت ماموران اف بی آی دوشنبه قبل از ساعت ۹ شب به وقت محلی، به منزل "برادول" در ایالت کارولینای شمالی مراجعه کردند.
 
در همین حال، سخنگوی سابق پترائوس می گوید که این ژنرال بازنشسته اذعان کرده که رابطه نامشروعی که به خاطر افشای آن از مقام خود کناره گیری کرد "اشتباهی عظیم" بوده است.
 
استیون بویلان سخنگوی سابق پترائوس در عراق که به خانواده پترائوس نزدیک است در مصاحبه ای با شبکه "ای بی سی" از ندامت او سخن گفت: "او دچار خطای داوری شد و می داند و اذعان کرده که اشتباه عظیمی مرتکب شده. او مسئولیت موضوع را به عهده گرفته و حالا او و خانواده اش سعی خواهند کرد این مرحله را پشت سر بگذارند و البته می دانیم که کار دشواری خواهد بود.
 
بویلان همچنین به نقل از پترائوس گفت که رابطه او با خانم برادول دو ماه پس از آنکه مدیریت سی آی ای را به عهده گرفت شروع شد و چهار ماه قبل پایان یافت.
 
او که ۳۸ سال با همسرش زندگی کرده در استعفانامه اش نوشت که رفتارش "غیرقابل قبول" بوده است.
 
مقام های ارشد اف بی آی و سی آی ای روز سه شنبه در کنگره حاضر خواهند شد تا درباره تحقیقاتی که به کشف آن رابطه منجر شد توضیح دهند.
 
برچسب ها: پترائوس ، بازرسی ، برادول ، سیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار