زنجان به عنوان یکی از قطب‌های پنج‌گانه تیراندازی در کشوراست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان رییس هیئت تیراندازی استان با بیان این مطلب گفت: زنجان، تهران، خراسان‌رضوی، اصفهان و کرمانشاه، پنج قطب تعیین شده در سطح کشور میباشند.

غریبلو با بیان اینکه در چشم‌انداز تعیین شده فدراسیون تیراندازی پنج قطب در سطح کشور انتخاب شده است تا بتوان زمینه توسعه این رشته ورزشی را فراهم آورد،افزود: زنجان، یکی از قطبهای پنج‌گانه تیراندازی در سطح کشور به‌شمار میرود که استانهای آذربایجان‌شرقی و غربی، گیلان، قزوین و اردبیل زیرمجموعه زنجان هستند.

وی با تأکید بر اینکه ورزش تیراندازی نیز همانند سایر رشتهها به حمایت ویژه از سوی مسئولان نیاز دارد تا بتواند برنامههای خود را برای توسعه این ورزش در استان پیاده کند،تصریح کرد: تعیین پنج قطب برای تیراندازی با اهتمام به مشکلاتی که این روزها جامعه ورزشی با آن دست و پنجه نرم میکند، میتواند گام بلندی برای توسعه این رشته ورزشی باشد، چرا که با این راهکار می‌توان مرکزی برای آموزش و برگزاری مسابقات تعیین کرد.

این فعال ورزشی با تأکید بر اینکه طرح راهاندازی قطبهای پنج‌گانه گام بسیار مؤثری برای فعالیت‌های نو در برخی از استانها خواهد بود،ادامه داد: بدون شک با اهتمام فدراسیون تیراندازی به مقوله راهاندازی قطبهای این رشته در کشور، از این به بعد به جای یک فدراسیون کوچک، یک فدراسیون بزرگ خواهیم داشت که میتواند مشکلات این رشته را مرتفع کند.

غریبلودر ادامه از حضور تیم زنجان در مرحله سوم رقابتهای لیگ برتر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این رقابتها عملکرد خوبی تا به امروز داشتهایم که امیدواریم رفته‌رفته بهتر شود./س


برچسب ها: قطب ، تیر اندازی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.