دخالت یک نوجوان برای تکمیل جملۀ ناقص مبلّغ وهابی در یک سخنرانی، صحنۀ جالبی پدید آورد و موجب شد این ویدیو در مدت کمتر از دو هفته، دو و نیم میلیون بار در "یوتیوب" دیده شود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، در اين فيلم شيخ "غرم البيشي" در حين سخنراني، از سفر دانشجویان کشورهای دیگر به عربستان براي فراگيري علوم ديني سخن مي گويد و با هدف مشاركت دادن حاضرين مي پرسد: "از گذشته تاکنون افراد از کشورهای آفریقایی و دیگر نقاط، برای علم آموزی به این سرزمین مقدس می آمدند و پس از فراگيري علم به كشورش باز مي گردد، در حالی که ...."
 
وی با گفتن این جمله سكوت مي كند، به امید آن که حاضران بگویند: "...دانشمند است»؛ اما نوجوانی در ميان جمع پيش دستي مي كند و مي گويد: "حشیشی است!".
 
مبلغ در پاسخ به به كودك ابتدا مي گويد: خودت حشیشی هستي! و سپس به خنده می افتد، تا حدي كه ديگر توان ادامه سخنراني را ندارد.
 
غرم البيشي پس از دادن 25 ريال عربستان به كودك، از حاضران می خواهد او را تشویق کنند و براي كنترل خنده اش از آنان مي خواهد اين كودك را به انتهاي سالن سخنراني هدايت كنند.
 
 اما حاضرين كه مبهوت مانده اند هيچ واكنشي؛ نه به حرف كودك و نه به واكنش مبلّغ نشان نمي دهند.
 
با توجه به ارتباط مستقیم مواد مخدر و "حشیش" با تروریست های القاعده، چه بسا منظور از این تعبیر، علاوه بر اعتیاد، اشاره به تروریست پروری در عربستان باشد.
برچسب ها: فیلم ، کلیک ، عربستان ، کودک ، حشیشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار