سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت هفته کتاب و در اقدامی خیرخواهانه، ۱۵ هزار نسخه کتاب های آموزشی ، درسی و موضوع های دیگر را به منطق زلزله زده آذربایجان شرقی ارسال کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی علاوه بر مقادیر کتاب های ذکر شده، تعداد ۱۶ هزار قطعه کارت پستال نیز به دانش آموزان مناطق زلزله زده اهداء مي شود.  
بر همین اساس، اقلام فرهنگی مذکور که ۲۵۰ کارتن را شامل می شود، توسط اداره كل فراهم آوري و حفاظت سازمان و به واسطه مرکز اسناد و کتابخانه ملی آذربایجان شرقی، مستقر در شهر تبریز به دانش آموزان زلزله زده اهداء می شود. شایان ذکر است موضوعات كتاب هاي اهدايي شامل کتب اعتقادی، كمك درسي، آموزشي، داستان و روانشناسي است. کارت پستال ها نیز در موضوع طبیعت و کودک و نوجوان تهیه و ارسال شده است.  
خاطرنشان مي شود سازمان اسناد و كتابخانه ملي در زمينه اهداء منابع مكتوب و فرهنگي براي مناطق بحراني و نيازمند، سابقه اي طولاني و درخشان دارد و در موارد بسياري با كمك به كتابخانه هاي مناطق مختلف و دورافتاده كشور، سعي در مشاركت سازنده به منظور افزايش سطح مطالعه و فرهنگ عمومي داشته است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار