اسامی راه‌یافتگان شرکت‌کننده در رشته‌های آوایی انفرادی به مرحله مقدماتی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد.

اسامی راه‌یافتگان شرکت‌کننده در رشته‌های آوایی انفرادی شامل حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی به مرحله مقدماتی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران و خواهران اعلام شد.

نفرات راه‌یافته رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی به مرحله مقدماتی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم پس از داوری آثار تصویری مشخص و بر اساس آنچه از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شده مجموعاً ۷۱۳ نفر در دو بخش بانوان و آقایان به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن راه یافته‌اند.

در مرحله مقدماتی، ابتدا راه‌یافتگان به این مرحله با حضور در اداره کل اوقاف و امور خیریه استانی که به نمایندگی از آن در مسابقات حضور یافته‌اند، اقدام به ضبط تصویری تلاوت خود می‌کنند.  

در ادامه و با فاصله کمتر از یک ماه فایل‌های تصویری ضبط شده در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور یک گروه داوری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا نفرات برتر این مرحله به فینال مسابقات سراسری قرآن کریم راه یابند.

یادآور می‌شود، چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش‌های آوایی، معارفی و بخش ویژه (۱۲ تا ۱۸ سال) و در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء حفظ پنج جزء، اذان، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه و ترجمه عمومی قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

منبع: روابط‌عمومی اوقاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.