تبیین مواضع سیاسی و فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی، از وظایف ائمه جمعه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان، معاون اموراستانهای شورای ائمه جمعه كشور، گفت: بصیرت دهی و روشنگری در حوزه های مختلف از وظایف ائمه جمعه است كه باید در خطبه های نماز آن را مورد توجه و تاكید قرار دهند.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: مواضع سیاسی و فرهنگی رهبر فرزانه انقلاب برای گسترش معارف اسلامی و هدایت جامعه است و تبیین آن باید در اولویت كاری ائمه جمعه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با تبیین مواضع رهبری در نماز جمعه، مردم علاوه بر آنكه با مخاطرات و فرصت های پیش روی نظام اسلامی آشنا می شوند، مدیران و مسولان نیز در مسیر الویت بندی برنامه های فرهنگی قرار می گیرند.

معاون اموراستانهای شورای ائمه جمعه كشور تصریح کرد: برای به روز رسانی اطلاعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ائمه جمعه از طریق سایت 'امامت'، برنامه های سالیانه و فصلی نیز برای ارائه آموزشهای سیاسی و فرهنگی برای ائمه جمعه برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: دفتررهبر فرزانه انقلاب از2 سال گذشته برنامه ای را تحت عنوان نشست نهادهای فرهنگی برای دستیابی به اهداف كلان كشوری در دستور كار دارد و مسولان به این طریق علاوه بر هماهنگ كردن تمامی فعالیت ها، از پتانسیلهای موجود برای اجرای هرچه بهتر و با كیفیت برنامه های فرهنگی استفاده می كنند./س

برچسب ها: تبیین ، مواضع ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.