جام دیجیتال در مسیرارتقاء آموزش جوانان و نخبگان گام برداشته و باید زمینه بهره مندی نوجوانان و جوانان کشور را از علم روز و فناوری های نوین به درستی فراهم کنیم.

دکتر محمد رضا حافظی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با بیان این مطلب به خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران بیان داشت: اجرای برنامه ای جامع مانند جام دیجیتال در سطح ملی تحت نظارت و حمایت متولی فرهنگ اسلامی با برنامه ریزی های لازم و تعمق صورت می گیرد.

 وی با اشاره به اینکه علم روز باید توسعه پیدا کند و ما نباید از دنیای پیشرفته عقب بمانیم تصریح کرد: بازی های رایانه ای و استفاده از محتوای مناسب به عنوان ابزار کمک آموزشی و برای تعلیم دانش آموزان بسیار موثر است .

 حافظی افزود : برگزاری مسابقات جام دیجیتال می تواند با ایجاد رقابت های سالم ، زمینه را برای استفاده از بازی رایانه ای برای تسهیل در امر آموزش و توسعه دانش و آموزش در کشور به خوبی فراهم کند.

و ی اذعان داشت: این روزها با توجه به تحولات سریعی که در جهان فناوری به وقوع پیوسته است نمی توانیم آن را نادیده بگیریم و ما هم باید از فرصت ها استفاده کنیم و فاصله خودمان را با برنامه ریزی مناسب نسبت به توسعه جهانی کم کنیم.

وی ادامه داد: بچه های ایران استعداد و فراگیری بالایی دارند بنابراین با توجه به نفوذ دشمنان به مرزهای فکری جوانان اگر بتوانیم امکانات مناسب ، اسلامی و به روز در اختیار آنان قرار دهیم، در شرایط فعلی ، افتخارات عظیمی را به نفع کشورمان به دست خواهیم آورد.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه اکنون مدارس خیر ساز به سمت هوشمند شدن در حرکت است خاطرنشان ساخت: تاکنون بسیاری از مدارس ما هوشمند شده و این روند رو به توسعه است و سرمایه گذاری خیرین نیز  در این راستا خواهد بود .

وی تصریح کرد : با برنامه ریزی صحیح، در خدمت طرح ها و برنامه های فرهنگی فناورانه ملی در مسیر توسعه دانش و آموزش در میان نوجوانان و جوانان کشور هستیم .

وی  یاد آور شد: سرمایه گذاری خیرین نیز در این راستا می تواند در همکاری با جام دیجیتال منجر به توسعه مسابقات بازی های رایانه ای همراستا با هوشمند سازی مدارس باشد و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برای تعامل با جام دیجیتال برای ایجاد زمینه های همکاری به منظور توسعه دانش و آموزش در کشور آماده است./ح 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار