رئيس بازرسي شرکت ملي صنايع پتروشيمي گفت: نظارت و بازرسي دقيقي بر نحوه توليد و عرضه محصولات پتروشيمي در بازار وجود دارد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و يه نقل از شبکه اطلاع رساني نفت و انرژي (شانا) ،  محمد کرماني گفت : در نيمه نخست امسال بيش از 1200 مورد گزارش بخش هاي دولتي و خصوصي بررسي شده است.

وي افزود: رويکرد بازرسي و نظارت در شرکت ملي صنايع پتروشيمي، شفاف سازي و پيگيري تا نتيجه نهاييي است و همکاران در اين بخش بر فرآيند توليد و عرضه محصولات پتروشيمي نظارت کامل دارند.

کرماني گفت : با همکاري بورس کالاي ايران و وزارت صنعت معدن و تجارت ، در چند ماه اخير اين نظارت ها به طور دقيق تر و گسترده تر در حال انجام است و از هر گونه سوء استفاده احتمالي متخلفان جلوگيري مي شود.

کرماني افزود: متاسفانه در چند ماه گذشته نوسان قيمت محصولات پتروشيمي و ناپايداري عرضه، چالش هايي ايجاد کرد که با همکاري تمام دستگاه هاي نظارتي، قيمت ها در بورس کالاي ايران شفاف شده است و شاهد روند کاهش برخي افزايش قيمت هاي کاذب هستيم.

رئيس امور بازرسي و رسيدگي به شکايات شرکت ملي صنايع پتروشيمي ادامه داد: يک کارگروه به طور منظم گزارش هاي هفتگي درباره وضعيت بازار را تنظيم و بررسي مي کند .

وي تصريح کرد: تمام دستگاه هاي نظارتي در سه قوه با همکاري در تلاش هستند بازار محصولات پتروشيمي شفاف باشد، ضمن آن که تمام فعالان بخش هاي خصوصي و صنايع تکميلي پتروشيمي در صورت وجود هر گونه مشکل در فرآيند توليد و عرضه، مي توانند مشکلات خود را با بازرسي پتروشيمي در ميان بگذارند.

کرماني ادامه داد: در يک سال گذشته صنايع تکميلي تمام محصولاتي را که به بازار عرضه يا صادر کرده اند، به قيمت روز انجام شده و سازکار بازار در روند معاملات مورد توجه قرار گرفته است.

برچسب ها: محصولات ، پتروشیمی ، عرضه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار