مهمترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روزچهارشنبه منتشر شده موضوعاتي چون: حكم پلمپ دفتر اتحاديه سراسري كانون وكلا كذب است ، بصيرت تنها راه رصد ترفندهاي دشمن در انتخابات آتي است،رسيدگي به وضعيت مناطق زلزله زده ارسباران در دستور كار مجلس و... است

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

هرگونه اقدام تنش‌زا را خیانت تلقی می‌کنیم/ حل مشکلات اقتصادی مردم مهم‌ترین اولویت نظام

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/17/502240_874.jpg

نمایندگان مجلس در نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب با تاكيد بر اينكه همدلی و وحدت عمل و کشیده نشدن اختلافات به سطح عموم جامعه از سوی مسئولان امری حیاتی است، از مسئولان کشور خواستند تا با ایجاد آرامش و همدلی در جامعه و پیگیری مسائل از راه‌هایی که تنش به دنبال نداشته باشد، زمینه حل مشکلات اقتصادی مردم را فراهم کنند.

رسيدگي به وضعيت مناطق زلزله زده ارسباران در دستور كار مجلس

 عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: رسيدگي به وضعيت مناطق زلزله زده ارسباران در دستور كار مجلس قرار مي گيرد

آمریکا بر سر فعاليت هسته ای ایران بدنبال ماجراجویی است

 رئيس مجلس گفت: ایران بارها اعلام کرده که در فن آوری صلح آمیز هسته ای به دنبال سلاح هسته ای نیست و بارها نیز به آژانس اجازه بازرسی داده است و این آمریکا بوده که هر بار در مذاکرات یک بهانه‌ای ایجاد می‌کرد و در این مسیر هم چنان به دنبال مسئله سازی است.

نمايندگان دو فراکسيون اصولگرا سوال از رئيس جمهور را امضاء کردند/عده‌ای با استنباط غلط از سخنان رهبری کنار گذاشتن سئوال از رئيس جمهور را مطرح می‌نمایند
 فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس امروز (چهارشنبه ۱۷ آبان) درباره سوال از رئیس‌جمهور بیانیه‌اي را منتشر کرد.

پایان سی و هفتمین جلسه علنی مجلس شوراي اسلامي
 سی و هفتمین جلسه علنی بهارستان دقایقی پیش پایان یافت.

زلزله 5.1 ريشتري ورزقان بدون كشته / 20 نفر مصدوم شدند
مدير‌كل مديريت بحران آذربايجان‌ شرقي آمار مصدومان زلزله ورزقان را 20 نفر اعلام كرد و گفت: خوشبختانه تاكنون خبري مبني بر فوت هموطنان ورزقاني نرسيده است.

مریم رجوی سواد نوشتن یک نامه را هم ندارد
نقش مسئولین زن در سازمان از جمله مریم‌رجوی نمایشی بوده و آنها هیچ توانایی و قابلیتی برای اداره یا سازماندهی امور را ندارند.

طرح سوال به صلاح نیست/ شکایت از هیئت رئیسه را امضا نکرده‌ام


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/17/501703_640.jpeg

 رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: ‌شکایت از هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون اصل 90 به‌صورت فراکسیونی نبوده است بلکه افراد خود تصمیم به این کار گرفته‌اند.

بسته اجرایی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد

 با موافقت دولت و در راستای تحول در نظام آموزش و پرورش با هدف ارتقاء کیفی آن براساس نیازها و اولویت‌های کشور و تربیت و نیز افزایش سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان، بسته اجرایی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

ضرورت مساعي دلسوزانه دولت و مجلس در جهت عملياتي ساختن توليد ملي و حمايت از کارگر ايراني
مجلس کارگري در قطع‌نامه‌اي حمایت خود از فرمایش ارزنده مقام معظم رهبری در مورد تولید ملی و حمایت از کارگر ایرانی را اعلام و تاکيد کرد: انتظار داریم دولت و مجلس این شعار را عملیاتی کرده و تعطیلی هر واحد و از دست رفتن هر شغلی را برخلاف این شعار شناخته، مساعی خود را دلسوزانه در جهت تحقق این شعار و جلوگیری از ناکامی آن به کار گیرند.

حكم پلمپ دفتر اتحاديه سراسري كانون وكلا كذب است

دبير كميسيون روابط عمومي اتحاديه كانون وكلاي دادگستري مركز گفت: خبر پلمپ دفتر كانون وكلا كذب است و به دليل نشر اكاذيب از آن خبرگزاري كه به نشر اين اخبار پرداخته است شكايت مي‌كنيم.

خسارت زلزله امروز آذربايجان چشمگير است /دولت هر چه سريعتر اقدام كند
 نماينده مردم اهر و هريس در مجلس با اشاره به زلزله صبح امروز(چهارشنبه) آذربايجان گفت: بر اثراين زلزله تعدادي از واحدهاي مسكوني از جمله واحدهاي روستايي آسيب ديده و برخي زيرساخت‌ها نيز دچار خسارت شده است كه لازم است دولت در اين زمينه هرچه سريعتر اقدام كند.

بصيرت تنها راه رصد ترفندهاي دشمن در انتخابات آتي است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/17/502501_920.jpg

 دبیر ستاد حقوق بشر در چهل‌و‌چهارمین گردهمایی معاونان آموزشی دانشگاه‌های سراسر کشور که در گیلان در حال برگزاری است با اشاره به روند توسعه علم در کشور گفت: در سه دهه گذشته شاهد پیشرفت‌ها و رشد علمی خوب در کشور بودیم.

رسيدگي به وضعيت مناطق زلزله زده ارسباران در دستور كار مجلس

 عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: رسيدگي به وضعيت مناطق زلزله زده ارسباران در دستور كار مجلس قرار مي گيرد

اولويت‌هاي مقابله موثر با جنگ نرم به تصويب رسيد

جلسه 130 شورای مهندسی فرهنگی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

ايجاد منطقه آزاد زيارتي در مشهد مقدس، قم و شيراز

 معاون سازمان ميراث فرهنگي گفت: طرح ايجاد سه منطقه آزاد زيارتي در مشهد مقدس، قم و شيراز را پيشنهاد داده‌ايم که از هر کجاي دنيا مسلمانان و شيعيان جهان بدون گرفتن ويزا و رواديد از اين شهرها بازديد و ديدار کنند.

کارگاه ژنتیک قانونی در تشخیص هویت انسانی برگزار می‌شود


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/17/502679_141.jpg

مديرکل امور آموزش و کارآموزي سازمان پزشکي قانوني کشور از "برگزاري کارگاه ژنتيک قانوني در تشخيص هويت انساني" از 21 تا 24 آبان امسال در سازمان پزشکي قانوني کشور خبر داد.

فكر باج‌گيري آمريكا از ايران اشتباه محض است/عزم جدي قوه قضاييه در اجراي عدالت
رئيس قوه قضاييه استقلال قواي سه‌گانه به منظور استحکام ساختار سياسي نظام جمهوري اسلامي را بسيار ضروري دانست و گفت: اجراي عدالت از مسير عمل به قانون مي‌گذرد و همه بايد دربرابر ساختار جمهوري اسلامي و قانون اساسي تمکين کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار