مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری هشتمین جشنواره قرآنی " مدهامتان" از سلسله برنامه های جشنواره های بزرگ "جوانان مساجد کشور" ویژه جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان شمالی در تاریخ شنبه20 آبان ماه 91 خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، هاشم شیرازیان،اهداف برگزاری جشنواره را ، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام ، حضور پر نشاط‌تر اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی ،کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی و آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد عنوان کرد.

وی افزود : مرحله استانی جشنواره در چهار رشته؛ قرائت ،حفظ ، ترتیل و اذان برگزار می شود و نفرات منتخب مرحله استانی جهت رقابت و حضور در مرحله کشوری به دبیرخانه استان میزبان(خوزستان) معرفی می شوند. این مرحله به صورت حضوری و از تاریخ 91/9/21 تا 91/9/24 در استان خوزستان برگزار می شود.

شیرازیان خاطرنشان کرد : مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی "مدهامتان"در 7 شهرستان استان خراسان شمالی برگزار گردید و نفرات برگزیده در چهار رشته( قرائت ،حفظ ، ترتیل و اذان ) به مرحله استانی راه یافتند./س

برچسب ها: جشنواره ، قرانی ، مدهامتان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.