یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر هيچگاه جنايات حكومت آل‌خليفه را محكوم نكرده‌اند، چراكه آنها با حمايت از اين حكومت مرتجع در پي سلطه بيشتر خود در خاورميانه هستند.

حسین معین آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به خشونت‌های آل خلیفه در بحرین گفت:  رژیم آل خلیفه دست نشانده دولتمردان غربی بوده و اين کشورها که همواره خود را مدعی حمایت از حقوق بشر می‌دانند در برابر جنایات این رژیم  سکوت اختيار کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: مدعیان دروغین حقوق بشر هيچگاه جنايات حكومت آل‌خليفه را محكوم نكرده‌اند،چراكه آنها با حمايت از اين حكومت مرتجع در پي سلطه بيشتر خود در خاورميانه هستند.

معین آبادی با تاکید بر اینکه با کشورهای ناقض حقوق بشر باید برخورد جدی شود تصريح كرد: نهادهای بین‌المللی باید در چارچوب قوانین و مصوبات حقوق بشر رفتار کنند درحالی که هنوز اقدام عملی از سوی آنها مشاهده نشده است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان كرد: جلوگيري از تظاهرات آرام و مسالمت آميز در بحرین غیرقانونی بوده، چرا که در منشور حقوق بشر به تصویب رسیده که منتقدین حكومت با آزادی كامل مي‌توانند به تظاهرات مسالمت آميز بپردازند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بحرین ، آل خلیفه ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار