عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مردم و مجلس از دولت انتظار دارند آمار حقيقي‌تري از تعداد واحدهاي مسكوني تحويل‌داده شده به زلزله‌زدگان آذربايجان شرقي اعلام كند.

عباس فلاحی نماینده اهر و هریس در گفتگو  با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره میزان پیشرفت کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده گفت: با توجه به گذشت بيش از 3 ماه از این حادثه مردم این مناطق همچنان با مشکلاتي از قبیل کمبود امکانات گرمایشی مواجه هستند.

وی در ادامه افزود:‌ از دیگر مشکلات مردم ازسباران، اسکان در چادرهای موقت بوده که در پاره‌ای موارد منجر به آتش‌سوزی و جان‌‌باختن يا مجروح‌شدن عده‌ای از هموطنان شده است.

فلاحی با اشاره به افزايش برودت هوا و مشکلات مردم در تامين وسايل گرمایشي اظهار داشت: با شروع فصل سرما مردم با کمبود امکانات مواجه بوده و وعده‌های مسئولین درباره تحویل مسکن تا قبل از شروع سرما به صورت كامل عملی نشده است.

نماینده مردم اهر و هریس گفت:‌ مردم و مجلس از دولت انتظار دارند آمار حقيقي‌تري از تعداد واحدهاي مسكوني تحويل‌داده شده به زلزله‌زدگان آذربايجان شرقي اعلام كند.

عضو کمیسیون عمران در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکثر کوه‌های منطقه ارسباران پوشیده از برف شده و سرمای این منطقه زیر صفر است و خدمات‌رسانی هر چه سریعتر به مردم این منطقه در اولویت‌ تمامی دستگاه‌ها باید قرار گیرد.

انتهای پیام/س2

برچسب ها: مسکن ، دولت ، آمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار