نماينده مردم اهر و هريس گفت: با توجه به سرماي زير صفر در منطقه و محدوديت زمان، روند بازسازي‌ها بايد چند برابر شود.

فلاح باباجان نماينده مردم اهر و هريس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روند بازسازي‌ها با آغاز سال تحصيلي جديد و بازگشايي مدارس گفت: علي‌رغم تلاش دولتمردان و متوليان، همچنان برخي از دانش‌آموزان به جهت وسعت ويراني و نيز عدم استحکام برخي از مدارس و ادامه پس لرزه‌ها در اين مناطق با مشکلاتي مواجه هستند.

نماينده مردم اهر و هريس با بيان اينکه سرماي زير صفر در اين مناطق شرايط ويژه‌اي را به وجود آورده است، افزود: با وجود تلاش‌هاي مسئولان سردي هوا شرايط زندگي و معيشتي مردم را تحت تاثير قرار داده است و در صورت چند برابر نشدن اقدامات، شاهد بحراني شدن وضعيت خواهيم بود.

وي با اشاره به آمادگي مردم زلزله‌زده در مشارکت در عمليات‌هاي عمراني گفت: با توجه به محدوديت زماني در بازسازي‌ها، مردم منطقه آماده‌اند تا با دريافت تسهيلات در ساخت منازل و سرپناه براي خود و احشام همکاري کنند.

گفتني است؛ پيش از اين بائوج لاهوتي نماينده مردم لنگرود در مجلس در ارتباط با اسکان مردم زلزله زده آذربايجان شرقي تا پيش از فصل سرما به باشگاه خبرنگاران گفته بود: آخرين تصميم در مورد مردماين شهرستان، اختصاص 7000 کانکس آماده جهت اسکان موقت آنها تا  آخر مهر ماه است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سرما ، زلزله ، آذربایجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار