نماينده اهر و هريس گفت: در راستاي جلوگيري از سوء استفاده خريداران احشام و ميوه‌هاي كشاورزان مردم زلزله زده شمال غرب كشور دولت مكلف شده است تا با قيمت مناسب اقدام به خريداري كند.

عباس فلاحي‌باباجاني نماينده اهر و هريس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، از تعهد جديد دولت براي خريد احشام و ميوه‌هاي مردم مناطق زلزله‌زده آذربايجان‌شرقي خبر داد و گفت: در راستاي جلوگيري از سوء استفاده خريداران احشام و ميوه‌هاي كشاورزان مناطق زلزله‌زده شمال‌غرب، كشور دولت مكلف شده است تا با قيمت مناسب اقدام به خريداري احشام و ميوه‌هاي آنان كند.

وي تصريح كرد: طي جلسه‌اي كه با مهدي غضنفري وزير صنعت، معدن و تجارت و محمدصادق مفتح قائم مقام وي در امور اجرايي داشتيم مقرر شد كه اين وزارتخانه طي روزهاي آتي اقدام به خريد احشام و ميوه‌هاي كشاورزان مردم زلزله‌زده اهر، هريس و ورزقان كند تا مانع از سو استفاده برخي افراد شود.

نماينده اهر و هريس خاطر نشان كرد: برخي از سو استفاده كنندگان در قالب خريداران احشام و ميوه كشاورزان با حضور در روستاهاي آسيب ديده از فرصت استفاده كرده و محصولات و احشام كشاورزان را با نصف قيمت خريداري مي‌كنند كه موجب ضرر و زيان مي‌شود .

فلاحي‌باباجاني در ادامه با بيان اينكه به كشاورزان توصيه مي‌كنيم احشام خود را تا جايي كه مقدور است نفروشند، اظهار داشت: درصدديم براي تشويق كشاورزان جهت عدم فروش احشام خود وامي در قالب هديه تخصيص دهيم .

وي گفت: با برخي از نمايندگان در اين خصوص به توافق رسيديم و در حال پيگيري هستيم تا به صورت قانون لازم الاجرا شود .

انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: زلزله ، دام ، دولت ، کشاورز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار