مهمترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده موضوعاتي چون: بررسی پیش‌نویس قانون حمایت از تولید ملی در مرکز پژوهش‌ها ، هدف اقتصاد مقاومتي، تحريم ناپذير‌کردن اقتصاد ملي است ، بررسي حکم ضبط اموال ايران در کانادا در نشست امروز کميسيون امنيت ملي و.... است

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:
رایزنی فروزنده با رئیس‌مجلس به منزله دخالت در امورات قوه مقننه است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/16/497684_235.jpg

عضو فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به رایزنی فروزنده با رئیس‌مجلس در خصوص طرح سوال از رئیس‌جمهور گفت: این اقدام معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به منظور دخالت در امورات قوه مقننه است.

تحويل 5 هزار واحد مسكوني تا پايان آبان ماه در مناطق زلزله زده

عضو کميسيون صنايع مجلس گفت: طبق برنامه‌ريزي‌ها و اقدامات انجام شده تا پايان آبان ماه جاري پنج هزار واحد مسکوني به صاحبانشان در مناطق زلزله‌زده تحويل خواهد شد.

تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد تصویب شد

تقاضای نمایندگان برای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد تصویب شد.

افزایش قیمت‌ها باید مهار شود/ از رأی خود به احمدی نژاد پشیمان نیستم
 نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: کوچکترين اختلاف بين سران قوا بازتاب بسيار گسترده‌اي در جامعه دارد و زمينه ناامني اجتماعي و ناامني رواني را در جامعه فراهم مي‌کند.

اعلام وصول سوال نماینده شیراز از وزیر ورزش و جوانان
 سوال نماینده شیراز از وزیر ورزش و جوانان در خصوص اجرا نشدن قانون برنامه پنجم در حوزه جوانان اعلام وصول شد.

ادامه امواج بیداری اسلامی، تداوم عزت ملت‌های عربی و آسیایی خواهد بود
 دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه باید به مشکلات جاری کمتر توجه کنیم، گفت: از این مسیر عبور خواهیم کرد، چرا که ملت ایران، راه عزت را با صبوری طی خواهد کرد.

جلسه علنی مجلس پایان یافت

 سی و ششمین جلسه علنی مجلس دشورای اسلامی، دقایقی پیش پایان یافت.

همایش روش‌شناسی در حوزه علوم انسانی برگزار می‌شود


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/16/497710_710.jpg

 فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: برای تحقق خواست مقام معظم رهبری در حوزه علوم انسانی، همایش روش شناسی در حوزه علوم انسانی را طی شش ماه آینده پیش‌بینی کرده‌ایم.

شیوخ منطقه مانع عمل صحیح به دین هستند

 آیت‌الله جوادی آملی در پیام تصویری خود به همایش ژئوپولوتیک شیعه گفت: استکبار و صهیونیست مانع از ظهور دین بوده و شیوخ منطقه نیز مانع از برداشت و عمل صحیح به دین هستند، لذا آزاد کردن امت اسلامی از این موانع هدف اصلی بیداری اسلامی است.

بررسی پیش‌نویس قانون حمایت از تولید ملی در مرکز پژوهش‌ها
شب گذشته در بیستمین جلسه، بررسی پیش نویس طرح حمایت از تولید ملی در محل مرکز پژوهش های مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

فرمایشات مقام معظم رهبری برای یک فعل خاص سیاسی نیست
 عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خراسان شمالی، حکمی ولایی، حکومتی، واجب و لازم الاجراست، گفت: این بیانات برای یک فعل خاص سیاسی نبوده و باید همه به آن ملتزم باشند.

هدف اقتصاد مقاومتي، تحريم ناپذير‌کردن اقتصاد ملي است
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه اقتصاد مقاومتي يک گفتمان اقتصادي براي جلوگيري از آسيب اقتصاد ملي، گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس جنگ انقلابي را جايگزين جنگ کلاسيک کرديم بايد اقتصاد مقاومتي را نيز جايگزين اقتصاد استعماري کنيم.

مدعی اطلاع قطعی از نظر رهبری نیستیم / طرح سوال از رئيس جمهور تنش‌زا و التهاب‌آفرین است
فراکسیون اصولگرایان مجلس طی بیانیه‌ای، ضمن اعلام مخالفت و به مصلحت ندانستن طرح سوال از رئیس‌جمهور، تاکید کرد: ما مدعی اطلاع قطعی از نظر رهبری نیستیم، اما با توجه به هشدارهای ایشان و تجربه‌های قبلی مجلس، این طرح را تنش‌زا و التهاب‌آفرین می‌دانیم.

لحظه ملاقات هاشمي رفسنجاني با مهدي + عكس

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/16/497479_835.jpg

روز گذشته مهدي هاشمي به دليل انجام پاره‌اي از معاينات پزشكي به بيمارستان دي تهران منتقل شد. پس از انتقال وي به بيمارستان بود كه هاشمي رفسنجاني براي ملاقات با او به بيماريستان رفت.

بررسي حکم ضبط اموال ايران در کانادا در نشست امروز کميسيون امنيت ملي

عضو هيئت‌رئيسه کميسيون امنيت ملي از حضور علي اکبر صالحي، وزير امور خارجه و معاون حقوقي وي در نشست عصر امروز (سه شنبه)اين کميسيون جهت بررسي حکم ضبط اموال ايران در کانادا خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار