رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران همدان گفت: در آبان و آذرماه سال جاری 21 حرفه متنوع و جدید در این مرکز آموزش داده می شود.

مریم صفی خانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  باشگاه خبرنگاران گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 39 حرفه مهارتی در برگزاری کارگاه رایانه، طراحی و دوخت، سمعی و بصری، صنایع چوب، سفال، مالی و بازرگانی، معرق شیشه معماری و گوهر تراشی اشاره کرد.
وی افزود: همچنین نقشه کشی و طراح به کمک رایانه، رایانه کار تدوین فیلم و صدا با SPP، کارور و نقشه کش و طراحی مسکن از دیگر حرفه های مهم و ارائه شده در این مرکز طی سال جاری بوده است.
صفی خانی در ادامه تأکید کرد، در آبان و آذرماه سال جاری نیز 21 حرفه متنوع دیگر در این مرکز آموزش داده می شود که نماکاری با آینه و مواد تزئینی مدیر حسابداری فروش، حکاکی و نقشه برجسته کاری روی سنگ های قیمتی، رایانه کار، نقشه کش ساختمان با نرم افزار AUTOCAD و عکاسی پرتره و آتلیه برخی از این حرفه ها است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای همدان خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاع از زمان برگزاری دوره ها و مدت زمان آنها می توانند به واحد پذیرش مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران مراجعه کنند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار