فرماندار شهرستان خلخال گفت: محور کلور ـ درام در سه قطعه در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ هوشنگ محمدی امروز در جلسه بررسی مشکلات زیرساخت‌های شهرستان خلخال با اشاره به بحث زیرساخت‌ها در حوزه راه‌های مواصلاتی افزود: با تکمیل جاده جایگزین سد کوثر و زیر آب رفتن جاده فعلی در آبگیری این سد امیدواریم راه مواصلاتی مناسب و ایمن بین کوثر و خلخال و اتصال آن به مرکز استان اردبیل فراهم شود.

وی گفت: ایجاد محور ماجولان ـ ماسوله نیز به عنوان یک جاده توریستی مطرح بوده و احداث محور خلخال ـ اسالم ـ پونل و کمربندی شهر خلخال نیز در اولویت جدی برای تامین زیرساخت‌ها در این حوزه است.

محمدی اهمیت احداث تونل در جاده خلخال ـ گیلان را یادآور شد و افزود: اگر این تونل با مسافت چهار کیلومتر و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شود گردشگران بسیاری با گذر از مناظر طبیعی، جنگلی و توریستی وارد جنوب استان اردبیل شده و به مانند متروی تهران فضای گردشگری متفاوت‌تری ایجاد می‌شود.

فرماندار شهرستان خلخال در ادامه با اشاره به زیبایی‌های فصول مختلف این محور در گذر از تونل احداثی گفت: ما با سرمایه‌گذار احداث این تونل رایزنی‌های لازم را انجام دادیم و قرار است بعد از نهایی شدن، عملیات احداث آغاز شود./ب

برچسب ها: خلخال ، احداث ، محور ، کلور ، درام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.