تبریز/

بهره برداری از 154 واحد احداثي مسكن مهردرشهرستان سراب

فرماندار سراب گفت: 154 واحد احداثي مسكن مهر آماده بهره برداري بوده و در حال واگذاري به اعضاي تعاوني هاست.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، سعادتي امروز در حاشيه بازديد از مساكن مهر در حال احداث سراب ، 40واحد از اين مساكن را احداثي در شهر دوزدوزان اعلام كرد و افزود: پروژهاي مسكن مهر 96واحدي ميدان 7تير و 88واحدي شهيد سرابي نژاد نيز از پيشرفت خوبي برخورداراست.

رييس شوراي مسكن مهر سراب از روند احداثي 40واحدي گيلك آباد و 16واحدي مسجد جامع انتقاد كرده و گفت: مديران و مسئولان مربوطه بايد راهكاري براي پيشرفت سريع پروژهاي مذكورداشته باشند.

وي همچنين خواستار نام نويسي جديد براي متقاضيان مسكن مهر شد.

فرماندار سراب با اشاره به اهميت طرح مسكن مهر در كنترل قيمت مسكن در كشور تصريح كرد: به اذعان كارشناسان و صاحب نظران اين طرح موفقيت چشمگيري در ايجاد ثبات قيمت در بازار مسكن داشته و توانسته است نيازهاي بسياري از نيازمندان را تامين كند.

وي تجربه مسكن مهر را از تجربه هاي موفق دولت عنوان كرد.

فرماندار سراب همچنين با اشاره به خدمات دولت در مناطق زلزله زده ياداورشد: دولت و دستگاه هاي اجرايي خدمات قابل توجهي ارايه كردند و زير سئوال بردن خدمات دولت در مناطق زلزله زده بي انصافي است.

عبدل رضا وكيل آزاد دبير شوراي مسكن مهر سراب نيز گفت: پروژه 114 واحدي شهيد مطهري جنوبي به اعضا واگذار شده و بزودي افتتاح رسمي آن صورت خواهد گرفت.

رييس اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي عنوان كرد: تا پايان سال جاري تمام مساكن مهر شهرستان سراب تحويل اعضا خواهند شد.

وي از افزايش وام مسكن به 250ميليون ريال خبرداد و افزود: قيمت تمام شده مساكن مهر 114واحدي شهيد مطهري جنوبي 260ميليون ريال بوده است./س

 

برچسب ها: بهره برداری ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.