استاندار لرستان با اشاره به فعالیت مستمر و منطقی مجریان طرح های عمرانی مهرماندگار استان، گفت: میانگین پیشرفت فیزیكی طرح های عمرانی و زیرساختی مهرماندگار این استان حدود 62 درصد است.

 به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران لرستان؛ حبیب الله دهمرده  در جلسه ستاد مهرماندگار استان لرستان، افزود: 47 طرح و پروژه عمرانی استان لرستان در قالب طرح های مهرماندگار دولت اجرا می شوند كه تمامی این طرح ها با برنامه ریزی مشخص و زمان بندی دقیق درحال انجام هستند.

وی با اشاره به متوسط پیشرفت فیزیكی طرح های مهرماندگار استان، اظهار داشت: برهمین اساس برخی از طرح های عمرانی استان جلوتر از برنامه زمان بندی شده، برخی منطبق با برنامه و تعدادی از طرح ها نیز عقب تر از زمان بندی مشخص برای اجرا هستند كه باید با تلاش و برنامه ریزی هدفمند، زمینه تحقق اهداف و برنامه های مهرماندگار را فراهم كنیم.

استاندار لرستان با اشاره به تهیه شناسنامه فنی و اجرایی برای طرح های مهرماندگار استان لرستان، گفت: براساس اطلاعات و آمار طرح های مهرماندگار استان، طرح های بخش راه با 64 درصد پیشرفت و طرح های بخش آب نیز با 64 درصد پیشرفت فیزیكی درحال اجرا هستند.

دكتر دهمرده افزود: مابقی طرح های عمرانی مهرماندگار استان لرستان نیز با میانگین 60 درصد پیشرفت فیزیكی اجرا می شوند.

به گفته وی، درهمین ارتباط برخی طرح ها مانند پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشكی لرستان با بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیكی اجرا می شوند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.