نيروهاي ارتش سوريه توانستند در دمشق، حمص و ديرالزور خسارت‌هاي سنگيني به گروه‌هاي مسلح تروريست وارد کنند و شمار زيادي از آنها را کشته يا زخمي کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ تلويزيون سوريه گزارش داد: يگان هاي ارتش سوريه در حومه دمشق با گروه هاي مسلح تروريست درگير شدند. افراد مسلح در مناطق حرستا و الحجاره در حومه دمشق در حال غارت اموال مردم و انجام اقدامات خرابکارانه بودند.

نيروهاي ارتش سوريه توانستند چند دستگاه خودروي مجهز به سلاح مسلسل تروريست‌ها را منهدم کنند. تروريست ها با استفاده از اين سلاح ها شهروندان سوري را هدف قرار مي دادند.
به گزارش اين شبکه به نقل از يک منبع مسئول، همچنين نيروهاي ارتش سوريه توانستند شماري از تروريست‌ها را در منطقه "قبه جبير" به هلاکت برسانند.

بر اساس اين گزارش، علاوه بر اين، ارتش سوريه توانست اعضاي گروهي از افراد مسلح را در شهرک الحجيره در منطقه زينبيه دمشق به هلاکت برساند. ابو عبدالله حموي از سران گروه هاي مسلح نيز در اين درگيري‌ها به هلاکت رسيد.در منطقه تل منين دمشق يکي از رفتگران شهرداري به اثر انفجار بمبي که تروريست ها کار گذاشته بودند کشته شد.

اين شبکه افزود: نيروهاي ارتش سوريه توانستند حملات تروريست‌ها را در حمص و حومه آن دفع کنند و شماري از آنها را به هلاکت برسانند . ترويست‌ها در منطقه حارم در حومه شهر ادلب نيز با ارتکاب کشتار جديدي سي تن از شهروندان سوري را به قتل رساندند.

به گزارش اين شبکه، تروريست‌ها قصد دارند تصاوير اين کشتار را در شبکه هاي ماهواره اي که در جنايت آنها شريک هستند پخش و ارتش سوريه را به ارتکاب اين جنايت متهم کنند.تلويزيون سوريه در ادامه افزود: يگان‌هايي از ارتش سوريه همچنين در ديرالزور با تروريست ها درگير شدند و شماري از آنها را به هلاکت رساندند و شمار ديگري را نيز زخمي کردند.

برچسب ها: هلاکت ، سوریه ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار