مهمترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده موضوعاتي چون : تصويب اصلاح قانون انتخابات در کميسيون شورا با اصل تفکیک قوا منافات دارد ، سوال از رئیس‌جمهور حق نمایندگان است/ به جای جوسازی‌های سیاسی به فکر بهبود وضعیت کشور باشیم، "احمد شهيد" به جای فکر بازدید از زندان‌های ایران برای درک نقض حقوق بشر در واشنگتن، پاریس و لندن بگردد و.... است

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مردم از مسئولان انتظار دارند به جاي پينگ‌پنگ مکاتباتي به حل مشکلات بينديشند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/14/490740_861.jpg

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اگر حاشيه‌سازي و تنش‌هاي سياسي و يا به فرمايش مقام معظم رهبري بازي با احساسات مردم در جامعه باب شود، راه‌حل برون رفت از مشكلات اقتصادي پيدا نخواهد شد.

تصويب اصلاح قانون انتخابات در کميسيون شورا با اصل تفکیک قوا منافات دارد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت با تصويب اصلاح قانون انتخابات در کميسيون شورا مخالف است چراکه هرگونه اصلاحی در قانون انتخابات باید در قالب لايحه انجام گیرد.

اگر عربستان جرات كند منافقين را پناه دهد، پاسخي درخور از جمهوري اسلامي دريافت مي كند نايب رئيس كميسيون امنيت ملي با اشاره به تلاش عربستان براي كمك به گروهك تروريستي منافقين خاطرنشان كرد: اگر عربستان اين جسارت را بخرج دهند كه بخواهند منافقين را در عربستان مستقر كنند مسلما جمهوري اسلامي ايران نسبت به اين مسئله آرام نخواهد نشست و پاسخ مناسب را به آل سعود خواهد داد.

سوال از رئیس‌جمهور حق نمایندگان است/ به جای جوسازی‌های سیاسی به فکر بهبود وضعیت کشور باشیم

 رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس گفت: سوال از رئیس جمهور حق نمایندگان است و این مهم باید در فضای آرام و به دور از تنش‌های سیاسی مطرح شود.

بيانيه مجمع نمایندگان فارس و کهگیلویه به‌مناسبت درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی
 مجمع نمايندگان استانهاي فارس و كهگيلويه و بوير احمد با صدور بيانيه‌اي درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی را تسليت گفتند.

من شب و روز برای رهبر دعا مي‌کنم /پسرم به بد بودن کارش اعتراف کند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/14/491561_782.jpg

 یک عضو مجلس خبرگان گفت: من شب و روز برای رهبر و همسر و فرزندان ایشان دعا می‌کنم پسرم باید به بد بودن کارش اعتراف کند و این اعتراف نباید فقط یک تاکتیک باشد بلکه باید واقعا به بد بودن کار خود اعتراف کند.

"احمد شهيد" به جای فکر بازدید از زندان‌های ایران برای درک نقض حقوق بشر در واشنگتن، پاریس و لندن بگردد

 دبیر ستاد حقوق بشر گفت: بازدید "احمد شهید" از ایران و یا زندان های جمهوری اسلامی، دخالت در تشکیلات قضائی و سوء استفاده است و ایران هرجا احساس کند که افراد قصد سوء استفاده دارند ، هرگز اجازه نخواهد داد.

زنگ پایان جلسه علنی امروز بهارستان به صدا درآمد/جلسه بعدي؛ سه‌شنبه

سی و چهارمین جلسه علنی مجلس دقایقی پیش و با اعلام حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد پایان یافت.

شديدترين نوع مجازات در برخورد با جاعلان اسکناس

 يک وکيل پايه يک دادگستري گفت: جعل اسکناس رايج کشور، از مصاديق جرايم عليه امنيت بوده و به شديدترين نوع مجازات در قانون محکوم مي‌شود.

هنوز توافقی برای افزایش قیمت مسکن مهر صورت نگرفته است

 وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که هنوز توافقی برای افزایش قیمت مسکن مهر صورت نگرفته است، گفت:‌ هرگونه افزایش قیمت به صورت شفاف اعلام خواهد شد، اما هنوز ابلاغیه و دستورالعملی صادر نشده است.

جرائم اینترنتی همچنان رو به رشد است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/14/491294_704.jpg

يك قاضي بازنشسته با اشاره به افزايش جرايم اينترنتي گفت: ‌متاسفانه ابزارهای قانونی لازم جهت کاهش جرائم به کارگیری نشده و شاهدیم که جرائم اینترنتی همچنان رو به رشد است.

سوال از رئيس‌جمهور گره‌اي از تورم و نابساماني ارزي باز نمي‌كند/ سران قوا نسبت به همگرایی و هم‌افزایی تدبیر بیشتری داشته باشند

 عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اعلام وصول طرح سوال از رئيس جمهور در جلسه امروز(يكشنبه) بهارستان گفت: انتظار داشتیم بعد از فرامین مقام معظم رهبری در جامعه اختلاف ایجاد نشده و اقتضائات زمانی در نظر گرفته می‌شد.

چرا خبرسازی درباره توقف غنی‌سازی 20 درصد تا این حد اوج گرفت؟
مقاومت ایران در مقابل هرگونه امتیازدهی به غرب با وجود افزایش شدید فشارها غربی‌ها را کلافه کرده است و به همین دلیل کوچکترین اظهارنظری در داخل ایران که بوی تسلیم و امتیازدهی بدهد به شدت از جانب منابع غربی مورد توجه واقع می‌شود.

حضور نظامی کمرنگ دشمنان در خلیج فارس نشان از درماندگی آنها دارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/14/491941_400.jpg

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: حضور نظامی ضعیف و کمرنگ دشمنان در خلیج فارس هیچ‌گاه نمی‌تواند تهدیدی برای ایران باشد؛ چراکه این حضور ضعیف نشان از درماندگی دشمن دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار