رئيس کانون سراسري انبوه سازان گفت: مذاکرات انبوه سازان و مسئولان وزارت راه و شهرسازي که قرار بود در روز چهارشنبه برگزار شود به تاخير افتاد.

ايرج رهبر در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه مذاکرات براي افزايش قيمت مسکن مهر در روز  چهارشنبه به تأخير افتاد گفت: قرار شده بود جلسه اي با مسئولان وزارت راه و شهرسازي در روز چهارشنبه برگزار شود ولي به دليل جلسه مسئولان به تاخير افتاد.

وي ادامه داد: اميدوار هستيم در اين هفته جلسه با حضور مسئولان و کارشناسان برگزار شود.

رئيس کانون سراسري انبوه سازان با بيان اينکه مذاکرات در خصوص افزايش قيمت مسکن بايد طي چند  جلسه کارشناسي شده انجام گيرد گفت: افزايش قيمت مسکن مهر نيازمند کار کارشناسي در چند جلسه تحقيق و تفحص است.

رهبر در ادامه تصريح کرد: تمامي پيمانکاران براي تکميل پروژه ها متعهد شده اند و اگر پروژه اي نيمه کاره بماند به ضرر خود پيمانکاران است.

وي با بيان اينکه با گذشت زمان قيمت مصالح ساختماني افزايش مي يابد افزود: در صورت تعطيلي پروژه هاي مسکن مهر توسط پيمانکاران جريمه و به زيان خود آنها است.

رهبر در ادامه اظهار داشت: اميدواريم مذاکرات براي افزايش قيمت مسکن مهر به دليل افزايش بي رويه مصالح ساختماني نتيجه بخش باشد.

رئيس کانون سراسري انبوه سازان با اشاره به اينکه مرکز آمار افزايش قيمت مصالح ساختماني را در يک ماه گذشته رشد 3 تا 103 درصدي اعلام کرده بود افزود: افزايش دستمزد کارگران، قيمت ماشين آلات و قيمت حامل هاي انرژي نقش موثري در جدي شدن مذاکرات داشت.

وي در پايان خاطرنشان کرد: اميدواريم اين هفته جلسه با مسئولان در خصوص افزايش قيمت مسکن مهر برگزار و به نتيجه مشخصي برسد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار