کلینیک مشاوره خانواده توسط پژوهشکده سرطان سینه افتتاح شد.

اکرم السادات سجادیان ،کارشناس ارشد مشاوره و مسئول کلینیک پژوهشکده سرطان سینه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  کلینیک مشاوره خانواده با هدف کمک به بیماران در زمینه مشکلات خانوادگی و ارتباط با اجتماع از سوی پژوهشکده سرطانه سینه جهاد دانشگاهی از تاریخ 24 مهر ماه راه اندازی شد.

وی گفت: مشاوره شاخه ای از روان شناسی است که به بررسی فرآیندهایی می پردازد که با هدف یاری رساندن به مراجع انجام می گیرد. در این فرآیند، رابطه ای بین مشاوره و مراجع ایجاد می شود که هدف از این رابطه بررسی موضوعی است که برای مراجع مبهم و گنگ یا به عنوان یک مشکل مطرح است.

وی در ادامه در خصوص روان شناسی مشاوره در بیمارستان سرطان خاطر نشان کرد: در این ارتباط مشاوره با مراجع در یک راستا قرار گرفته و با کمک به یکدیگر تلاشی سازنده در جهت رسیدن به ایجاد سازگاری با زندگی و ایجاد روحیه نشاط در مراجع صورت می گیرد و تا زمان رسیدن به هدف ادامه دارد که گروه هدف مشاوره در کلینیک بیماریهای سینه شامل بیماران، خانواده آنان (همس، دختر، پسر، مادر و پدر) بستگان بیماران، گروه بهبود یافتگان و سایر مراجعین به کلینیک می باشد.

سجادیان در خصوص خدمات قابل ارائه و زمینه های فعالیت ها در کلینیک روانشناسی مشاوره افزود: چگونه خانواده خود را بشناسیم، بیماران را بشناسیم و ...

وی در پایان اذعان داشت:کلینیک مشاوره خانواده دوشنبه هر هفته ساعت 14 الی 16 در محل کلینیک بیماریهای سینه واقع در خیابان انقلاب- خیابان ابوریحان- خیابان وحید نظری پلاک 45 پژوهشکده سرطان سینه برقرار می شود و علاقمندان براي تعیین وقتی قبلی می توانند با شماره تلفن 66404050 تماس حاصل نمایند./ح
برچسب ها: کلینیک ، مشاوره ، سرطان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار