ارتش سوریه در یک سلسله عملیات در استان های حلب، دمشق، دیر الزور، حمص و لاذقیه، مراکز تجمع و اختفای تروریست ها را به سختی هدف قرار داد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ يگان هايی از ارتش سوريه، مجموعه عمليات بی سابقه ای را در استان حلب ادامه مي دهند. در این حملات مراكز تجمع و پناهگاه های گروه هاي مسلح در نزديكي جاده الليرمون، منطقه السكري، بستان القصر، الصالحين، قاضي عسكر و الارتاب هدف قرار گرفتند.

در پی این عملیات منطقه خان العسل در حومه حلب نيز به طور كامل از وجود گروه هاي مسلح پاكسازي شد و برخي از مناطق استان حلب بار ديگر به كنترل ارتش درآمد. از سوي ديگر عمليات نظامي در الحجيره، جزبر، الزمالكه و دير العصافير در حومه دمشق همچنان ادامه دارد.

در استان دير الزور مناطق المقبره، بورسعيد و بوسرايا صحنه عمليات امنيتي ارتش سوریه علیه تروریست ها بود و عمليات مشابهي در استان هاي حمص و لاذقيه نيز در جريان است.

در حمص 22 افسر و سرباز فراري ارتش خود را به كميته آشتي ملي استان حمص تحويل دادند.

در حالي كه تبليغات گمراه كننده رسانه اي درباره حوادث سوريه ادامه دارد، خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) گزارش داد که استاندار ادلب، ادعاي برخي رسانه ها مبني بر كنترل مخالفان بر قلعه راهبردی حارم را به شدت تکذیب كرد.

"ثائر ابراهيم" نويسنده و تحليلگر سياسي سوري گفت: حارم، سرآغاز پاسخ به اكاذيب  مخالفان مسلحي است كه ادعا مي كنند در ميان مردم سوريه پايگاه دارند.

وي افزود: در حال حاضر مردم حارم، با گروه هاي مسلح مقابله و از نفوذ آنها جلوگيري مي كنند و ارتش سوريه نيز عمليات خود را در مرزها ادامه مي دهد. گروه هاي مسلح نیز همچنان حمله به شهروندان بي دفاع از طريق خودروهای بمبگذاری شده را ادامه مي دهند .


 انفجار يك خودرو در يك منطقه مسكوني در شهرك الزاهره در دمشق به زخمي شدن چند نفر و وارد آمدن خسارات به شهروندان سوري انجاميد؛ از سوي ديگر نيروهاي ارتش سوريه، يك خودروي بمب گذاري شده ديگر را در نزيك السومريه، خنثي كردند.

"شريف شحاده" نماينده پارلمان سوريه گفت: ارتش قادر به يكسره كردن بحران در هر زمان است و هر كس ديدگاه ديگري دارد، مرتكب اشتباه شده است.

برچسب ها: سوریه ، ارتش ، تروریست ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار