همه دانش آموزان در قبال شهر و کشورشان مسئول هستند و باید به نحوی در مدیریت آن مشارکت کنند تا شهری منطبق بر استانداردهای یک زندگی زیبا و آرام داشته باشند.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک  مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک با حضور در مراسم انتخاب شهردار مدرسه ضمن بیان مطلب فوق در جمع دانش آموزان مدرسه شهید مسعودیان  اظهار داشت: وظیفه شهرداران مدارس تنها تمیزی و پاکیزگی مدرسه نیست بلکه این انتخابات با هدف بالابردن سطح آگاهی و ارتقاء مشارکت های اجتماعی دانش آموزان در زمینه های ترافیکی،  زیست محیطی ، شهری،آموزش های شهروندی و... برگزار می شود و باید همه دانش آموزان در کنار شهرداران در اموری که به یک جامعه شهری مربوط می شود مشارکت داشته باشند.
 
وی با اشاره به اهداف طرح شهردار مدرسه تصریح کرد: توجه به نیاز های فعلی جامعه و مدیریت شهری و تلفیق منطقی بین توانمندی های آموزش و پرورش و شهرداری، ارایه آموزش های پایه شهروندی در سنین نوجوانی ، تامین آگاهی های مورد نیاز زندگی شهری در محیط مدرسه از اهداف طرح انتخاب شهردار مدرسه است که منجر به همدلی و همکاری و پیشرفت و توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه و دانش آموزان می شود.
 
وی توسعه ورزش همگانی را در سرلوحه فعالیت های اجتماعی برای دانش آموزان دانست و گفت: باید برای توسعه فرهنگ ورزش همگانی تلاش کنیم تا دختران و پسران، نوجوانان و جوانان با نشاط و با روحیه ای داشته باشیم که بتوانند با توان بالا در کسب علم و دانش تلاش کنند و در نوآوری ، ابداع و ابتکار پیش قدم باشند. /ل

برچسب ها: زیبا ، آرام ، دانش آموز ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار