باشگاه فیلم تهران در دویست و پنجاه و نهمین نشست هفتگی خود فیلم سینمایی "میگرن" نخستین ساخته مانلی شجاعی‌فرد را اکران می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در دویست و پنجاه و نهمین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران "میگرن" نخستین ساخته مانلی شجاعی‌فرد یک‌شنبه  14 آبان، ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران اکران می‌شود.
بنابراين گزارش؛ مانلی شجاعی‌فرد برای ساخت این فیلم موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین کارگردانی بخش نگاه نو شد.
 لازم به ذكر است؛ داستان "میگرن" در آپارتمانی می‌گذرد که در سه واحد این آپارتمان سه نوع زندگی به شکلی موازی در جریان است در هر یک از این زندگی‌ها قصه حول سه خانواده مختلف می‌گذرد که از نظر سطح فرهنگی، شخصیت‌های این قصه‌ها هر کدام درگیری‌های خود را دارند.
بر اساس اين گزارش؛ رضا کیانیان، گوهر خیراندیش، هنگامه قاضیانی، پانته‌آ بهرام، هدایت هاشمی، شاهرخ فروتنیان، افشین هاشمی، سهیلا رضوی، صفا آقاجانی و حسین سلیمانی بازیگران فیلم سینمایی "میگرن" هستند و تهیه‌کنندگی این فیلم را مجید و حمید آقاگلیان انجام داده‌اند.
همچنين؛ نشست نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور مانلی شجاعی فرد(کارگردان)، هنگامه قاضیانی و پانته‌آ بهرام (بازیگران)، آنتونیا شرکاء(منتقد) و سایر عوامل فیلم برگزار خواهد شد.
گفتني است؛ علاقمندان جهت عضویت و حضور در این نشست‌باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ص
برچسب ها: نشست ، نقد ، نمایش ، فیلم ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار