ورود اراضی جدید به محدوده شهر زنجان شایعه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مدیر املاک و حقوقی اداره‌ راه و شهرسازی استان زنجان با بیان این مطلب گفت: هيچ‌گونه توافق جديدي بين اداره‌کل راه و شهرسازي استان و شرکت‌هاي تعاوني مسکن مبني بر ورود اراضي جديد به محدوده قانوني شهر زنجان انجام نشده است.

اسماعیلی افزود: هرگونه ادعای ديگری در این مورد اعتبار نداشته و مسئوليت حقوقي آن بر عهده کساني است که اين گونه شايعات را در جامعه منتشر مي‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان باید از خريد و فروش هرگونه فيش زمين كه به صورت غيرقانوني توسط دلالان انجام مي‌شود، خودداري کنند، افزود: اعضای هیئت‌مدیره آن دسته از اراضی که در حاشیه شهر قرار دارد، در تلاش‌اند تا زمین‌های خود را وارد محدوده شهر کنند که در حال حاضر برخی از این زمین‌ها به صورت فیش خرید و فروش می‌شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه ورود اراضی مذکور به محدوده شهر پس از ارجاع مدارک به شورای عالی معماری کشور و تأیید آن توسط این شورا صورت می‌گیرد، اظهار کرد: بعد از مصوبه‌ای که در همین راستا نهایی شد، هنوز هیچ اقدامی مبنی بر ورود اراضی حاشیه شهر زنجان به محدوده شهر صورت نگرفته و فعلاً توافقی در این زمینه انجام نشده است، به همین خاطر هرگونه ادعایی در این مورد، بی‌اساس بوده و شایعه‌ای بیش نیست./س
برچسب ها: اراضی ، محدوده ، زنجان ، شایعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.