منابع خبری از و شواهد موجود در شبکه اینترنت از فحاشی سرکرده مخالفان و تروریست های ضد دولتی در سوریه ، علیه پیامبر اسلام خبر میدهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، براساس اعتقاد یکی از دوستان غلیون، آغاز همکاری وی با طرح غربی ـ عربی ـ صهیونیستی برای سرنگونی بشار اسد ، از آشنایی وی با کریستین اوکرانت مدیر شبکه فرانس 24 وهمسر برنار کوشنر وزیر امور خارجه فرانسه در یک میهمانی آغاز شد و پس ازآن بود که غلیون به عنوان یک پای ثابت تمام نشستها و کنفرانسهای که توسط وزارت امور خارجه فرانسه یا فرانس 24 برگزار می شد، تبدیل شد.

یکی دیگر از اعضای ثابت این کنفرانسها، صهیونیست معروف " برنار هنری لوی" بود که اخیرا نقش وی در سمت و سو و دادن به قیامهای عربی افشا شد، تا پازل به دام افتادن این شخصیت سوری تکمیل شود.

از نکات قابل توجه در سیر تحول مواضع سیاسی برهان غلیون و سیر تکامل شخصیتی اش به سوی طرح غربی ـ صهیونیستی مخالفت وی با حضور در اولین کنفرانسی بود که همزمان با آغاز بحران سوریه در ترکیه برگزار شد .

برهان غلیون نیز جزو کسانی بود که دعوتنامه حضور دراین کنفرانس را دریافت کرد، اما در رسانه ها و به ویژه مطبوعات تاکید کرد به دلیل حضور افرادی مشکوک ـ منظور غلیون گروه اخوان المسلمین بود ـ حاضر به شرکت در این کنفرانس نخواهد بود.

اما چندی بعد با وجود آنکه همان افراد در کنفرانس دوحه شرکت کردند ، برهان غلیون نه تنها در آن حضور یافت بلکه ریاست وقت مجلس را هم عهده دار شد.

اطلاعات منتشر شده در برخی از رسانه های عربی حکایت از آن دارد که عزمی بشاره عضو سابق کنیست(پارلمان) رژیم اسرائیل ، موفق شد با یک چک 20 میلیون دلاری که به عنوان هدیه امیر قطر عنوان شده در غلیون انگیزه حضور در این کنفرانس را ایجاد کرد و باعث شد تا وی تردیدی در حضور در کنفرانس و نشستن در کنار شخصیتهای مشکوک پیدا نکند.

برهان غلیون در حالی به یکی از هم پیمانان اسلامگرایان سلفی در سوریه تبدیل شد که در سخنرانی های خود از آنها وحتی اخوان المسلمین به عنوان روحانیونی نام می برد که هیچ چیز از جامعه یا سیاست نمی دانند، اما جوامع عربی را در قبضه استبدادی خود گرفته اند.

از نکات مهم در رزومه شخصیتی آقای غلیون اهانت وی به پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) است ، بر اساس صورتجلسه کمیته تحقیق دانشگاه دمشق وی در برابر تعدادی از دانشجویان و اساتید این دانشگاه به پیامبر اسلام(ص) اهانت کرد مسئله ای که باعث تشکیل کمیته تحیقی واخراج وی از دانشگاه شد.

به اعتقاد کارشناسان امور خاورمیانه شخصیت متزلزل برهان غلیون باعث شد تا سازمان اطلاعات فرانسه توجه ویژه ای به او پیدا کرده و با همکاری لابی صهیونیستها در فرانسه او را به عنوان نماینده سازمان های اطلاعاتی این کشور تا مدتی در راس هرم فعالیتهای ضد سوریه پاریس قرار دهند تا در آن برهه رهبری طرح اطلاعاتی فرانسوی، ترکیه ای آمریکایی مجلس استانبول را با اسپانسری دولت قطر به عهده بگیرد.

اقدامی که مردم سوریه سبب اعتراض بسیاری از مخالفان داخلی و خارجی بشار اسد هم شد.

برچسب ها: پیامبر ، اهانت ، وبگردی ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار