به بیش از 161 خانوار آسیب دیده از طوفان هفته اخیر در مازندران خدمات رسانی شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به اینکه این طوفان به روستاهای شهرستان های ساری ،جویبار و نکا آسیب رسانده گفت : به 105 خانوار در 13 روستای آسیب دیده ساری که شامل قاجارخیل بخش مرکزی ، قاجارخیل گوهرباران ،طبقده ، آبمال ،سوته ،سیدمحله ،چمازتپه ،جره سر ،خرم دین ،دلمرز ،حمیدآباد ،موزی باغ و اسفندان تا کنون خدمات رسانی شد.

فخاری افزود : این خدمات شامل توزیع 260 تخته موکت ،256 تخته پتو ف و 723 کیلوگرم نایلون بوده است.

وی تصریح کرد : بیش از 20 نفر از همان ساعتهای نخستین وقوع طوفان به همراه 6 دستگاه خودروی امدادی برای کمک به آسیب دیدگان روستاهای این شهرستان اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت : در این مدت به 41 خانوار آسیب دیده در روستاهای شهرستان نکا شامل روستاهای تازه آباد ،گیل آباد و گل خیل خدمات رسانی شد که این خدمات شامل 164 تخته موکت ،4 تخته پتو ،580 قوطی انواع کنسرو ،410 کیلو نایلون ،82 کیلوگرم روغن ،82 بسته چای و دیگر مواد غذائی مورد نیاز بوده است.

فخاری افزود : در شهرستان جویبار نیز به 15 خانوار در روستاهای انارمرز ،لاریم و امامزاده محمود در تخلیه آب از منازل با 5 دستگاه لجن کش وپمپ آب کمک شده است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.