رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز امروز با حضور در جشن غدیر منشور ولایت خبرهای جدیدی برای کارکنان و دانشگاهیان به همراه داشت.

دکتر فردوس حاجیان رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت:  دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز با توجه به این که بزرگ ترین دانشگاه خاور میانه به  حساب می آید، بستری فراهم شده برای تحقق و عملیاتی شدن شعار پژوهش در بستر آموزش در پرتو فرهنگ و آمادگی این واحد دانشگاهی را برای پاسخگویی به 20 سوال رهبر در سفر اخیرشان را اعلام می کنیم.

وی در ادامه افزود: فراهم کردن شرایط معیشتی مناسب تر برای کارکنان این واحد دانشگاهی 100 پست سازمانی جدید در 11 دانشکده این دانشگاه شکل گرفته است.

دکتر حاجیان اظهار داشت: به منظور رفاه حال دانشجویان با توجه به شرایط تورم کنونی نه تنها شهریه ها افزایش  نداشته بلکه شاهد کاهش شهریه ها هم بودیم.

وی عنوان کرد: فرهنگ را در دانشگاه ها باید عملیاتی کنیم و تنها شناخت و معرفت کفایت نمی کند.

 برای اولین بار در کشور: عنوان پست مشاور نخبگان و جوانان

دکتر حاجیان در خصوص فعالیت های پژوهشی بیان کرد: در بستر  فرهنگ باید به سمت پژوهش  های بنیادی حرکت کنیم  و فعالیت های آموزشی در دانشگاه ها باید به از نگاه فرهنگ صورت گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در معاونت پژوهشی بیشترین پژوهش ها مربوط به دانشگاه های شریف ، علوم تحقیقات و دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می باشد و برای اولین بار در کشور عنوان  پست سازمانی مشاور نخبگان و جوانان رئیس دانشگاه آزاد تهران مرکز را دریافت کردیم و برای تعامل بیشتر با نخبگان اندیشمندی جوان را در این پست قرار می دهیم./ع2
برچسب ها: پژوهش ، آموزش ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار