شركت سیم و كابل ابهر برای رسیدن به صادرات 25 میلیون دلاری طی امسال تلاش می كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان،مدیر عامل شركت سیم و كابل ابهر گفت: استان زنجان با برخورداری از سه شركت قدرتمند و بزرگ ایران ترانسفو، پارس سوئیچ و سیم وكابل ابهر به لحاظ خدمات فنی وتولیدی بعنوان قطب صنعت برق فشار قوی كشورمحسوب می شود و از موقعیت كلیدی برخوردار است.

كلاهی افزود: بزرگترین امتیاز حضور شركت های بزرگ و تخصصی در این استان، بومی كردن تكنولوژی و فرآیند ساخت محصول و مهمتر از آن تربیت نیروهای محلی به كادری ورزیده و قابل اتكا و همچنین پرورش كارشناسان ماهر است.

وی تصریح کرد: از دیگر امتیازهای اینگونه شركت های بزرگ و تخصصی ایجاد جذبه برای سرمایه گذاری های جدید و توسعه صنعتی است كه نیرو های ماهر و كادر فنی آن پیشاپیش تامین شده است.

مدیر عامل شركت سیم و كابل ابهر ادامه داد: با وجود این ظرفیت، تعداد قابل توجهی تولید كننده ترانس و كابل ساز كوچك در این استان ایجاد شده است و تعدد سرمایه گذاری در یك بخش موجب اشتغال و رفع محرومیت و كاهش زمینه بروز جرم و اعتیاد می شود.

وی خاطر نشان كرد: در بخش تولید سیم و كابل استان زنجان سهم عمده ای در بازار ساختمانی دارد و شركت سیم وكابل ابهر نیز تنها تولید كننده كابلهای فوق فشار قوی تامین كننده نیازهای طرح های بزرگ كشوری است.

كلاهی آخرین پروژه ای را كه این شركت مسئولیت كابل كشی و برق رسانی بر عهده داشته را بخشی از مدار برق دور شهر بزرگ تهران دانست كه پنج مهرماه امسال با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شركت سیم و كابل ابهر، افزود: ظرفیت تولید این شركت30 هزار تن محصول نهایی است كه هم اكنون با 65 درصد ظرفیت فعالیت می كند./س
برچسب ها: شرکت ، کابل ، ابهر ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.