طي مهر ماه سال جاري صورت گرفت؛

حدود 2 هزار تماس از سوي شهروندان منطقه 21 با مرکز 137

رييس مرکز 137 شهرداري منطقه 21 از حدود 2 هزار تماس شهروندان با اين مرکز طي مهر ماه سال جاري خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21، مهدي فعلي با اعلام اين خبر بيان داشت:در راستاي نظارت و پيگيري مستمر نحوه انجام پيام هاي ثبت شده شهروندان در سامانه 137، عملکرد مهرماه سالجاري نواحي سه گانه اين منطقه ، تهيه و جهت تقويت نقاط ضعف و ارتقاي وضعيت ، براي مديران مربوطه و شهرداران نواحي ارسال شد .

ناظر عالي و مسئول 137 منطقه تأکيد کرد : در اين راستا ، رعايت سه اصل سرعت،دقت و صحت در پيگيري و انجام به موقع پيامها به منظور جلب رضايت شهروندان ، مورد انتظار مديريت ارشد منطقه و تأکيد رياست بازرسي منطقه است .

فعلي با بيان اينکه شهروندان منطقه 21 در طول مهر ماه 1984 بار با مرکز 137 تماس گرفته اند،افزود: طي اين مدت سرعت زمان پاسخگويي26 ساعت،رضايت در کل 80/99 درصد وسهم پيام انجام شده6/96 درصد بوده است.

وي يبيشترين آيتم پيامهاي منطقه 21 رامربوط به موضوعاتي از جمله جمع آوري، نصب، نظافت، آسفالت، لايروبي، مزاحمت حيوانات، زباله و ضايعات، ساخت وساز،مرمت و ترميم، سدمعبرودرختان اعلام کرد./ز
برچسب ها: سرعت ، شهروندان ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار