در هفتمین سال فعالیت سامانه 137، سیزده میلیون و هفتصد هزار بار زنگ تلفن 137 به صدا درآمد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از سازمان بازرسی شهرداری تهران ، رضا عبدلی مدیر سامانه 137 با اعلام این خبر گفت: آمار تماس های شهروندان با سامانه 137 از ابتدای راه اندازی این سامانه تاکنون روند رو به رشدی داشته و این نشان از مشارکت پذیری بالای شهروندان در مدیریت کلان شهر تهران است.
وی عنوان کرد: تاسیس سامانه 137 شعار مشارکت شهروندی در اداره امور شهر را در جامعه اسلامی محقق نموده به نحوی که در حال حاضر در شبانه روز بیش از 9 هزارو 500 نفر از شهروندان از نقاط مختلف شهر در رابطه با موضوعات و نیازهای محله خود با 137 تماس می گیرند .
مدیر سامانه 137 گفت: با این حجم تماس و با این گستردگی فعالیت جهت خدمت رسانی بهینه به شهروندان، نیاز به همکاری و اقدام به موقع، صحیح و با دقت کلیه واحدهای اجرایی است.
عبدلی افزود: سامانه 137 جهت تحقق اهدافی نظیر کاهش سفرهای درون شهری، کاهش هزینه ها، تقویت حس مشارکت پذیری شهروندان در مدیریت شهری به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی، عدالت محوری با سیستمی شدن روند اجرای امور و کاهش فساد اداری در سال 1384 به عنوان شیوه ای نوین در عرصه خدمت رسانی متکی بر سه اصل سرعت، دقت و صحت تاسیس شد.
سامانه 137 به عنوان درگاه ورودی، درخواستها و پیامهای شهروندان را دریافت و به واحدهای اجرایی ابلاغ می کند و پیگیری انجام امور محوله از جمله وظایف اصلی این سامانه است./ف
برچسب ها: هفتمین ، فعالیت ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین علی مددی
۰۲:۲۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
اقای زاکانی پاسدار عالیقدر نکن امروز با هفت سرعائله رفتم نانوایی پول نداشتم نان نداد تا الان از خجالت خونه نرفتم تو خیابان دارم میچرخم بخوابن برم یواشکی خونه بخاطر ۱۵هزارتومان خالی
Iran (Islamic Republic of)
هانیه سهریان
۲۰:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود ازین شماره برای مادرم پیامک آمده خواستم بدونم چه ارگانی ارسال کرده پیام رو
آخرین اخبار