جلسه پیگیری مصوبات بازدید میدانی حوزه خدمات شهری در منطقه 21 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران این جلسه با حضور معاون ناحیه دو و کارشناس واحدهای حوزه خدمات شهری در دفترشهردار ناحیه دو تشکیل که در این رابطه صادقی شهردار ناحیه پس از اخذ گزارش شفاهی از رئیس خدمات شهری بر پیگیری جدی اجرای مصوبات بازدید میدانی محلات و تسریع در پاسخگویی به پیام های سامانه 137 و 1888 تاکید کرد.
از دیگر مصوبات این جلسه تکمیل شناسنامه محلات توسط کارشناس حوزه خدمات شهری، گشت مشترک واحدهای خدمات شهری و تعامل شایسته با مدیریت محلات، شورایاری و ائمه جماعات مساجد است.

*پاکسازی اتوبان فتح در راستای حفاظت از محیط زیست
در راستای حفاظت از محیط زیست لایروبی و گند زدایی کانال اتوبان فتح توسط پیمانکار لایروبی و پاکسازی گردید.

*21 تیر ماه روز بدون نایلکس نام گذاری شد
با توجه به نام گذاری 21 تیر ماه روز بدون دخانیات نایلکس مسابقه نقاشی روز گذشته به همت اداره اجتماعی و فرهنگی برای کودکان برگزار و در آخر به کلیه شرکت کنندگان جوایزی نیز اهدا شد.
بر همین اساس در روز مذکور کارگاه آموزشی با موضوع استفاده از نایلکس خطری برای محیط زیست برگزار شد که در این خصوص معاون خدمات شهری و زیست محیطی منطقه گفت: طبق بررسی کارشناس میزان پلاستیک های تولیدی در ایران بیش از 177 هزار تن در سال تخمین زده می شود. این رقم معادل 500 تن در هر روز است و با مصرف نکردن یک کیسه پلاستیکی در هفته در هر خانواده ایرانی می تواند از مصرف حدود 816 میلیون کیسه پلاستیکی در سال جلوگیری کرد.
جابر انصاری در ادامه بیان کرد: با توجه به ضرورت توجه به محیط زیست اداره بازیافت این منطقه با همکاری اداره سلامت شهرداری منطقه و مدیران محله اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع نایلکس و خانه های سلامت و سراهای محله در این منطقه کرده است، این کارگاه آموزشی در اداره بازیافت منطقه برگزار و شهروندان منطقه با خطرات استفاده بیش از اندازه نایلکس و مشکلاتی که برای محیط زیست به وجود می آورد بیش از پیش آشنا می شوند.

*مرمت سنگ فرش پیاده روهای بلوار اصلی تهرانسر
با توجه به لق شدن قسمتی از سنگ فرش بلوار اصلی تهرانسر و نیاز آن به مرمت پیاده روهای این بلوار از سوی واحد عمران مرمت و تعویض گردید که این اقدام در فضایی به مساحت 150 متر مربع در حال اجرا است از این اقدام را می توان بهبود وضعیت عمرانی محلات و رفاه حال شهروندان دانست.

*جمع آوری تابلوهای عمودی و بنرهای غیر مجاز
پس از صدور اخطار به مالکان تابلوها مبنی بر جمع آوری، تابلوهای منصوبه این اقدام از سوی واحد زیبا سازی منطقه به اجرا در آمد که طی آن بنرهای غیر مجاز جمع آوری شده که هدف از این اقدام حذف بی نظمی و آراستگی در محیط شهری است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار