مديركل ارتباطات و بين‌الملل جامعة‌المصطفی(ص) العالمية مشهد از برگزاری مرحله مقدماتی هجدهمين المپياد بين‌المللی قرآن و حديث مشهد خبر داد.

موسی‌الرضا انصاری‌مهر، در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهدبااعلام این مطلب  گفت: اين مرحله شامل سه بخش شفاهی، كتبی و آثار می‌شود كه شركت‌كنندگان می‌توانند آثار خود را به جامعة المصطفی(ص) العالمية ارائه دهند و در صورت كسب امتياز به مرحله نهايی كه در قم برگزار می‌شود، راه يابند.

وی افزود: بخش شفاهی شامل حفظ كل، قرائت و ترتيل قرآن كريم، حفظ احاديث، ادعيه و تبليغ قرآن محور می‌شود و بخش كتبی نيز در قالب حفظ كتبی قرآن كريم در سه قسمت 30 جزء، 20 جزء و 10 جزء و بخش قرآن و حديث و همچنين حديث و ادعيه است.

مديركل ارتباطات و بين‌الملل جامعة‌المصطفی(ص) العالمية مشهد خاطرنشان كرد: بخش آثار شامل كتاب، تاليفات، ترجمه كتاب، مقاله، وبلاگ‌نويسی و پايان‌نامه می‌شود.

وی با بيان اينكه مسابقه ويژه طلاب جامعة‌المصطفی(ص) العالمية مشهد است، افزود: مرحله مقدماتی المپياد بين‌المللی قرآن و حديث روز پنج‌شنبه، 18 آبان‌ماه سال جاری بعد از نماز ظهر و عصر در سالن اجتماعات جامعة‌المصطفی(ص) العالمية مشهد برگزار خواهد شد.

انصاری‌مهرادامه داد : شركت برای هجدهمين المپياد بين‌المللی قرآن و حديث در قم برای طلاب غير ايرانی آزاد است و طلاب در صورت عدم حضور در ايران می‌توانند آثار خود را به آدرس اينترنتی جامعة‌المصطفی(ص) العالمية ارسال كنند./س 

برچسب ها: مقدماتی ، المپیاد ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.